تاریخی و باورنکردنی؛ رئال در مستایا دفن شد

رئال مادرید در یک شب عجیب و جنجالی که برای اولین بار بر علیهش سه پنالتی گرفتند، در زمین والنسیا شکستی سنگین را تجربه کرد. کارشناسان دو گل والنسیا را مردود می دانند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ورزش سه، رئال مادرید امشب در غیاب کاسیمیرو بار دیگر ثبات لازم در خط میانی و دفاع را نداشت و در زمین والنسیا یک شب سخت و دشوار را سپری کرد.

رئال که در هفته های اخیر توانسته بود نتایج خوبی کسب کند و حتی در ال کلاسیکو نیز برنده از میدان خارج شد، برابر تیم جوان شده والنسیا قرار گرفت و روی کاغذ نیز شانس حتمی برد بود.

رئال توسط کریم بنزما هم پیش افتاد اما سپس سلسله اشتباهات فردی رئال شروع شد و والنسیا نهایت استفاده را از این مساله برد.

ابتدا دقیقه 34 برخورد توپ به دست لوکاس واسکز بود که خیل مانسانو داور بازی را مجاب کرد تا اعلام پنالتی کند.

ضربه کارلوس سولر را تیبو کورتوا با شیرجه ای مناسب مهار کرد. توپ در ریباند دوباره به سولر رسید و شوت او به تیر دروازه برخورد کرد اما توپ بازهم به موسی بازیکن والنسیا رسید تا او دروازه رئال را باز کند.

در بررسی وی ای آر مشخص شد که در لحظه پنالتی، موسی زودتر به درون محوطه جریمه رفته بود و در نتیجه داور اعلام کرد پنالتی باید تکرار شود. سولر این بار توانست ضربه خود را گل کند.

در دقیقه 43 نیمه اول والنسیا به دومین گل خود هم رسید. روی یک ارسال از سمت راست، رافائل واران به اشتباه توپ را درون دروازه جای داد. در ابتدا داور و کمک داور دستور به ادامه بازی دادند ولی وی ای آر دخالت کرد و مشخص شد که توپ از خط رد شده بود تا در نتیجه میزبان 2-1 نیمه اول را برنده به رختکن برود. کارشناسان داوری مارکا و آاس معتقدند این گل به دلیل خطای چریشف روی آسنسیو باید مردود اعلام می شد.

نیمه دوم به نظر می رسید رئال مادرید برای جبران به آب و آتش خواهد زد اما 9 دقیقه بعد بار دیگر دروازه اش را باز شده دید.

این بار مارسلو بود که با خطا روی ماکسی گومز مرتکب پنالتی شد. داور این صحنه را سوت نزده بود و با دخالت وی ای آر و بازبینی صحنه دستور به پنالتی داد. سولر پشت توپ قرار گرفت و موفق به دبل شد. قبل از رخ دادن پنالتی، رئال روی اشتباه فردی مارکو آسنسیو توپ را تقدیم والنسیا کرده بود.

روی این گل کارشناس داوری مارکا اعتقاد دارد که ماکسی گومز روی مارسلو مرتکب خطا شده بود.

7 دقیقه بعد بازهم پنالتی برای والنسیا رخ داد. این بار راموس درون محوطه جریمه توپ را با دست زد و با دخالت وی ای آر پنالتی سوم علیه کهکشانی ها و سومین گل کارلوس سولر به ثبت رسید. 

این یک اتفاق تاریخی در فوتبال اسپانیاست چرا که تاکنون سابقه نداشت که در یک بازی سه بار علیه رئال اعلام پنالتی شود.

زین الدین زیدان برای جبران رودریگو، ماریانو، تونی کروس، اودگارد و لوکا یوویچ را به میدان فرستاد ولی این تعویض ها ثمری نداشتند و شکستی تاریخی در مستایا برای رئال به ثبت رسید.

۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
کد خبر: 5739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha