پخش زنده لیگ قهرمانان اروپا، بازی رئال مادرید - منچسترسیتی امروز سه‌شنبه ۲۱ فروردین ساعت ۲۲:۳۰ + لینک

تیم‌های رئال مادرید و منچسترسیتی امشب از سری مسابقات مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، امشب از ساعت ۲۲:۳۰ تیم‌های رئال مادرید و منچسترسیتی از سری مسابقات مرحله یک چهارم نهایی در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر می‌روند.

شما می توانید از طریق لینک زیر به تماشای این بازی بپردازید:

لینک پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی از شبکه سه سیما

قهرمان های دو دوره اخیر لیگ قهرمانان اروپا یکی از دوئل های کلاسیک سالهای اخیر فوتبال اروپا را تکرار می کنند. رئال مادرید و منچسترسیتی برای چهارمین بار در پنج سال اخیر در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می روند. در سه دفعه قبلی، دو بار تیم گواردیولا و یک بار رئال مادرید صعود کرده بودند.

پپ گواردیولا سال گذشته گفته بود که حریفان می دانند که اگر بخواهند قهرمان اروپا شوند، در ابتدا باید رئال مادرید را از سر راه بردارند و به نظر می رسد که مربی اسپانیایی به خوبی می داند که اگر از سد پرافتخارترین تیم تاریخ اروپا بگذرد، مسیر برایش خیلی هموار خواهد شد. برنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در نیمه نهایی به مصاف برنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال می رود.

شاید استفاده از عبارت "فینال زودرس" برای بازی رئال مادرید و منچسترسیتی خیلی کلیشه ای به نظر برسد اما حقیقت این است که پیش از بازیهای یک چهارم نهایی، هوش مصنوعی اوپتا اعلام کرده بود که سیتیزن ها و سفیدپوشان مادریدی دو بخت اصلی قهرمانی اروپا هستند. به همین خاطر تقابل این دو تیم در این مرحله به این معنی است که حداقل یکی از بخت های اصلی قهرمانی از چمپیونزلیگ کنار می رود.

برای بازی امشب، ناتان آکه و کایل واکر دو غایب بسیار مهم منچسترسیتی به شمار می روند. واکر قرار بود که ماموریت مهار وینیسیوس را به عهده بگیرد و حالا گواردیولا باید این نقش را به بازیکنی دیگر بسپرد. در نقطه مقابل، رئال مادرید به جز کورتوا و آلابا همه نفراتش را در اختیار دارد. تردید اصلی انچلوتی از در مورد زوج آنتونیو رودیگر است. اگر ناچو فرناندز در ترکیب قرار بگیرد، شوامنی به خط هافبک می رود و کاماوینگا احتمالا نیمکت نشین می شود. اگر شوامنی زوج ناچو شود، کاماوینگا در خط هافبک قرار می گیرد.

آخرین تقابل رئال مادرید و منچسترسیتی به دور برگشت نیمه نهایی فصل گذشته برمی گردد که تیم گواردیولا با نتیجه چهار بر صفر با اقتدار به پیروزی رسید در حالی که قطعا هواداران منچسترسیتی کامبک خوردن در بازی دو سال پیش در برنابئو در آخرین ثانیه ها را از یاد نبرده اند. بازی برگشت دو تیم، چهارشنبه ۲۸ فروردین در ورزشگاه اتحاد برگزار خواهد شد.

رئال مادرید - منچسترسیتی، سه شنبه ۲۱ فروردین ساعت ۲۲:۳۰، ورزشگاه سانتیاگو برنابئو

ترکیب احتمالی رئال مادرید: لونین، کارواخال، رودیگر، شوامنی، مندی، کاماوینگا، والورده، کروس، بلینگام، وینیسیوس و رودریگو گوئس.

ترکیب احتمالی منچسترسیتی: ادرسون، لوئیز، استونز، دیاز، آکانجی، سیلوا، رودریگو هرناندز، دی بروینه، دوکو، هالند و فودن.

داور: فرانسوا لتکسیه

۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۶
کد خبر: 54187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha