زیدان: با شایستگی مقابل یک تیم واقعاً خوب به پیروزی رسیدیم/ مدافعان ما مستحکم ظاهر شدند

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید می‌گوید شاگردانش کاملاً شایسته کسب پیروزی مقابل سویا در ورزشگاه رامون سانچس پیسخوان بودند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از خبرگزاری تسنیم، زین‌الدین زیدان که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در هفته دوازدهم لالیگای اسپانیای با نتیجه یک بر صفر بر میزبان خود، سویا غلبه کردند و کمی از فشاری که بابت دو شکست متوالی مقابل تیم‌های آلاوس و شاختار دونتسک روی‌شان بود، کاسته شد، پس از این بازی گفت: این سه امتیاز خیلی مهمی برای ما بود. ما از سوت آغاز تا پایان بازی عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتیم.

وی افزود: در نیمه دوم کمی مجبور شدیم عقب‌نشینی کنیم، اما در نیمه اول فوق‌العاده بودیم و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم. ما با شایستگی مقابل یک تیم واقعاً خوب که می‌داند هر لحظه چطور حریفش را به دردسر بیندازد، به پیروزی رسیدیم. به هر حال ما از سد سویا گذشتیم و برای بازیکنانم خوشحال هستم. ما تغییر خاصی در تیم ایجاد نکردیم چون تیم خوب بود و می‌خواستیم با همین روند به کارمان ادامه دهیم.

سرمربی فرانسوی رئال مادرید ادامه داد: کسب این پیروزی و ارائه یک بازی عالی خیلی مهم بود و این برای بازی بعدی‌مان هم اهمیت دارد. ما از دوره دشواری در حال گذر هستیم، بنابراین حالا باید بابت این برد خوشحال باشیم. اکنون باید خوب استراحت کنیم و به بازی‌های پیش‌رو فکر کنیم. مدافعان ما هم در این دیدار مستحکم ظاهر شدند و واقعاً برای یکدیگر بازی کردند.

۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
کد خبر: 10046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha