ماراتن پرگل رئال و سیتی برنده نداشت + فیلم خلاصه بازی

دیدارهای شب نخست مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بدون برنده به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، دور رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (سه‌شنبه) با برگزاری دو بازی همزمان از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران آغاز شد که هر دوی این بازی‌ها با تساوی همراه بود.

فیلم خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی

در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی شهر مادرید، تیم فوتبال رئال مادرید میزبان منچسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها بود که این بازی پرگل و مهیج با تساوی ۳-۳ به پایان رسید.

سیتی خیلی زود و در همان دقیقه دوم مسابقه با ضربه ایستگاهی غافلگیرکننده برناردو سیلوا پیش افتاد، اما خیلی طول نکشید که میزبان گل خورده را جبران کرد. ادواردو کاماوینگا با ضربه‌ای که در بین راه با برخورد با روبن دیاز مدافع سیتی تغییر مسیر داد، توانست دروازه میهمان انگلیسی را باز کند. دو دقیقه بعد رودریگو مهاجم برزیلی رئالی‌ها در یک ضدحمله سریع خودش به تنهایی از پس دروازه‌بان و دو مدافع حریف برآمد و توپ را به تور دروازه من‌سیتی چسباند.

رئال با این گل‌ها برنده به رختکن رفت، اما در نیمه دوم ورق به سود سیتی برگشت و این تیم با دو شلیک تماشایی از راه دور توسط فیل فودن در دقیقه ۶۶ و یوشکو گواردیول در دقیقه ۷۱ دوباره از میزبان پیش افتاد. این هم اما آخرین گل بازی نبود، چرا که رئالی‌ها در دقیقه ۷۹ توسط فدریکو والورده دروازه سیتی را باز کردند تا همه چیز مساوی شود.

در بازی همزمان در ورزشگاه امارات شهر لندن، تیم‌های فوتبال آرسنال و بایرن مونیخ به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی ۲-۲ خاتمه یافت. گل نخست این بازی سهم توپچی‌هایی بود که با ضربه تماشایی بوکایو ساکا در دقیقه ۱۲ دروازه باواریایی‌ها را گشود. تنها شش دقیقه بعد سرژ گنابری گل تساوی را برای میهمان آلمانی زد و در دقیقه ۳۲ هری کین، مهاجم بایرن مونیخ از روی نقطه پنالتی تیمش را پیش انداخت. آرسنال اما اجازه نداد که این گل باعث شکستش شود و در دقیقه ۷۶ با گلی که لئاندرو تروسار زد به بازی برگشت، با این وجود در نهایت به تساوی رضایت داد تا کارش برای صعود سخت‌تر شود.

دیدارهای برگشت منچسترسیتی - رئال مادرید و بایرن مونیخ - آرسنال هفته آینده برگزار خواهند شد.

در ادامه بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی، امشب پاری‌سن‌ژرمن میزبان بارسلونا خواهد بود و اتلتیکومادرید از دورتموند پذیرایی می‌کند.

۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷
کد خبر: 54233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha