زیدان: انتقادها باعث می‌شود ما قوی‌تر شویم / تیمی که ۲۶ بازی نباخته بود را بردیم

سرمربی رئال مادرید پس از برد درخشان مقابل اتلتیکو به تمجید از عملکرد تیم خود پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از خبرگزاری فارس، زیدان پس از برد در دربی مادرید مقابل اتلتیکو اظهار داشت: بازیکنانم واقعا خاص هستند مثل لوکاس واسکز، کارواخال، همه. به عنوان یک مربی نمی‌توانم بیشتر از این از مودریچ، بنزما و کروس درخواست کنم. آنها فوق‌العاده هستند. 

 وی ادامه داد: بالاتر از همه چیز من بسیار خوشحالم که توانستیم ایمان داشته باشیم که می‌توانیم. از ابتدا تا انتهای بازی، ما نمایشی عالی مقابل تیمی که در ۲۶ بازی گذشته خود شکست نخورده بود به اجرا گذاشتیم. 

 سرمربی رئال مادرید گفت: در نیمه دوم هم عملکرد ما افت نکرد و بازیکنان توانستند به مربی خود اعتماد به نفس بدهند.

سرمربی رئال مادرید در خصوص انتقادها گفت: آنها مرا اذیت می‌کند ولی باعث می‌شود قوی‌تر شوم. انتقاد بخشی از فوتبال است و شما باید با آن کنار بیایید و بازیکنان باید این شخصیت را داشته باشند که با آن مبارزه کنند.

زیدان اظهار داشت: من کروس و مودریچ را در سطحی دیدم که ما ۳ بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدیم. آنها نشان دادند که چه کیفیتی دارند و در بالاترین سطح بازی کردند.

وی ادامه داد: ما نباید خوشحال باشیم چون هیچ چیز هنوز نبردیم. این هفته، هفته خوبی بود.

رئال مادرید پس از باخت مقابل شاختاردونتسک زیر فشار قرار گرفت و حتی قرار بود زیدان از سمتش اخراج شود. آنها پس از باخت در لیگ قهرمانان اروپا، ۳ بازی سخت مقابل سویا، مونشن گلادباخ و اتلتیکومادرید را با برد پشت سر گذاشتند.

۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱
کد خبر: 11069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha