پیام زیدان در آستانه ال‌کلاسیکو: نرو مسی!

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، امیدوار است که دیدار فردای بارسلونا و رئال، آخرین ال‌کلاسیکوی لیونل مسی، کاپیتان افسانه ای بارسا، نباشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ورزش سه، زین الدین زیدان در کنفرانس خبری پیش از ال کلاسیکوی فردا ابراز امیدواری کرد که این دیدار آخرین ال کلاسیکوی لیونل مسی نباشد. بازی فردا چهل و پنجمین ال‌کلاسیکوی مسی خواهد بود.

قرارداد کاپیتان بارسلونا در تابستان به پایان خواهد رسید و آینده او هنوز نامشخص است. مسی که پارسال در تلاشی ناموفق قصد ترک کاتالان ها را داشت، از آن زمان تاکنون در لیست خرید باشگاه های مختلفی قرار گرفته است و شایعات زیادی درباره مقصد آینده او وجود دارد.

خوان لاپورتا، رییس جدید بارسا، قول داده است که فوق ستاره آرژانتینی را راضی به ماندن کند اما هنوز دو طرف بر سر هیچ قرارداد جدیدی به توافق نرسیده اند.

زیدان گفت: "دوست ندارم این آخرین ال‌کلاسیکوی مسی باشد و امیدوارم در بارسلونا بماند. او در بارسا راحت است و برای لالیگا هم خوب خواهد بود که ماندنی شود.

می دانیم که او چه فوتبالیست محشری است اما آنها تیم بسیار خوبی هستند و ما باید تلاش کنیم و مانع از بازی کردن آنها بر اساس نقاط قوتشان بشویم و باید تا جایی که می توانیم خوب بازی کنیم."

سرخیو راموس، کاپیتان کهنه‌کار رئال مادرید، بازیکن دیگری است که قراردادش با رئال در تابستان به پایان خواهد رسید و هنوز خبری از تمدید قرارداد بین او و لوس بلانکوس نیست و او هم کمابیش وضعیتی مشابه مسی دارد. زیدان همچنین ابراز امیدواری کرده است که این آخرین باری نباشد که کاپیتان 35 ساله تیمش با بارسا رو به رو می شود.

زیدان افزود: "امیدوارم که او آخرین ال‌کلاسیکویش را بازی نکرده باشد. راموس فردا نمی تواند بازی کند که واقعا جای تاسف دارد. اما امیدوارم او اینجا بماند."

زیدان فردا رافائل واران، که همچنان به دلیل ابتلا به کرونا در قرنطینه است، را نیز در اختیار نخواهد داشت. دنی کارواخال و ادن هازارد نیز دیگر غایبان رئال مادرید هستند.

رئال مادرید در حال حاضر در رده سوم جدول لالیگا قرار دارد و سه امتیاز از اتلتیکو مادرید صدرنشین و دو امتیاز از بارسلونا در رده دوم عقب تر است.

شکست در بازی فردا دفاع از عنوان قهرمانی فصل پیش را برای رئال بسیار دشوار خواهد کرد. هر چند زیدان اصرار دارد که آنها به چیزی جز پیروزی فکر نمی کنند: "من اصلا به باختن یا عقب افتادن از کورس قهرمانی فکر نمی کنم. رد پایان بازی خواهیم دید که در چه موقعیتی هستیم. ما از تمام توان خود مایه خواهیم گذاشت، خوشبین هستیم و می خواهیم بهترین بازی ممکن را ارائه دهیم."

۲۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۸
کد خبر: 13321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha