زیدان: من فرگوسن رئال مادرید نیستم

سرمربی رئال مادرید بعد از پیروزی مقابل مونشن گلادباخ گفت: من فرگوسن رئال مادرید نیستم و تنها می خواهم از کاری که در اینجا می کنم لذت ببرم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از خبرگزاری فارس، تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف مونشن گلادباخ رفت و با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید و به عنوان صدرنشین به مرحله یک هشتم راه پیدا کرد.

زیدان بعد از این در نشست خبری گفت: از پیروزی در این بازی خوشحال هستم. ما در این بازی نیاز به برد داشتیم و از اهمیت بازی مطلع بودیم. به همین خاطر در نیمه اول به دنبال گلزنی بودیم تا خیالمان در نیمه دوم راحت شود. تنها چیزی که از تیم می خواهم عملکرد خوب است. به حرف هایی که خارج از زمین گفته می شود، اهمیتی نمی دهم. بازیکنان در این مدت از حرف های خارجی بسیار رنج برده بودند و به همین خاطر خیلی خوشحالم در این بازی پیروز شدیم.

وی افزود: من فرگوسن رئال مادرید نیستم. من تنها می خواهم از کاری که در اینجا می کنم لذت ببرم. نمی دانم چه مدت در مادرید خواهم ماند. خوش شانس هستم که در اینجا حضور دارم و تمام لحظاتش از سختی ها و خوشی ها را دوست دارم. من مدت طولانی است که در مادرید هستم و می خواهم در اینجا بمانم.

۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
کد خبر: 10632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha