پخش زنده دیدار اوساسونا - رئال مادرید امروز ۲۶ اسفند ساعت ۱۸:۴۵ + لینک

تیم‌های رئال مادرید و اوساسونا امشب از سری مسابقات لالیگا اسپانیا به مصاف هم می روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های رئال مادرید و اوساسونا در هفته بیست و نهم لالیگای اسپانیا به مصاف یکدیگر می‌روند.

شما می توانید از طریق لینک زیر به تماشای این بازی بپردازید:


لینک پخش زنده بازی رئال مادرید و اوساسونا ساعت ۱۸:۴۵

دیاز چند روز قبل و پس از اینکه از دعوت شدن به تیم ملی اسپانیا ناامید شد، تصمیم گرفت که تابعیت مراکشی بگیرد تا بتواند برای تیم ملی این کشور به میدان برود.

این بازیکن پس از سپری کردن دوره قرضی موفق در میلان به رئال مادرید بازگشت و عملکرد درخشانی را در طول این مدت به نمایش گذاشت و همین اتفاق باعث شد که بسیاری منتظر دعوت از او به اردوی تیم ملی اسپانیا برای یورو ۲۰۲۴ باشند اما این اتفاق رخ نداد.

2001483

پدربزرگ این ستاره رئال مادرید مراکشی بود و به همین دلیل تصمیم گرفت که از این طریق اقدام کند و فدراسیون فوتبال مراکش هم از این تصمیم او استقبال بسیاری کرد و نامش را در فهرست بازیکنانش برای وقفه دیدارهای ملی پیش‌رو قرار داد.

دیاز در گفت‌وگو با El Larguero درباره حضور در اردوی مراکش و یادگیری زبان عربی اظهار داشت: «من به زودی زبان عربی را یاد خواهم گرفت. چند کلمه را پیش از این بلد بودم، اما پس از آن به انگلیس رفتم، در حالی که سن بسیار کمی داشتم. حالا قصد دارم دوباره آن را یاد بگیرم. من صددرصد متعهد هستم.»

۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
کد خبر: 53437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha