در حضور وزیر ورزش / ‏درگیری‬ رئیس فدراسیون بدنسازی با معاون وزیر

جلسه ماهانه مسئولان وزارت ورزش با رؤسای فدراسیون‌ها حاشیه‌های متعددی داشت که مهمترین آن به درگیری رئیس فدراسیون بدنسازی با معاون ورزش قهرمانی وزیر بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد،‏‬ نشست مشترک رؤسای مسئولان ورزش پنج‌شنبه ۲۰ بهمن ماه به میزبانی استان یزد و در محل استانداری به ریاست حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و با حضور برنا فیروزی، سیدمحمد پولادگر، مریم کاظمی پور، مدیران کل ستادی و رؤسای فدراسیون‌ها برگزار شد.

در جریان این جلسه عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی در جریان سخنان خود از سید محمد پولادگر انتقاد کرد و عنوان داشت که دسترسی به معاون وزیر سخت است و ایشان تلفن جواب نمی‌دهد. بر اساس اطلاعات رسیده گویا در انتهای جلسه زمانی که نصیرزاده قصد داشت به پولادگر دست داده و خداحافظی کند، وی با کشیدن دست خود کلمه‌ای را خطاب به رئیس فدراسیون بدنسازی بیان کرد.

کلمه‌ای که با واکنش تند نصیرزاده همراه شد و بحث مقابل چشم رؤسای فدراسیون‌ها و استاندار یزد بالا گرفت که قبل از اینکه کار به زد و خورد کشیده شود، با دخالت وزیر و چند رئیس فدراسیون غائله خاتمه پیدا کرد.

در اینکه پولادگر زیاد با تلفن همراه میانه خوبی ندارد و پاسخگو نیست شکی وجود ندارد، ولی متأسفانه اختلاف بین معاون وزیر با رؤسای فدراسیون‌ها در حال شدت گرفتن است و مشخص نیست چه زمانی حمید سجادی برای اصلاح امور به این موضوع ورود خواهد کرد.

۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
کد خبر: 39297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha