حمید بنی تمیم نامزد ریاست فدراسیون کشتی شد

حمید بنی تمیم با حضور در فدراسیون کشتی و با دریافت مدارک رسما نامزد ریاست فدراسیون کشتی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، حمید بنی تمیم دبیرکل سابق کنفدراسیون کشتی آسیا، سرپرست سابق فدراسیون کشتی و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با حضور در فدراسیون کشتی رسما برای احراز سمت ریاست فدراسیون کشتی وارد گود انتخابات شد.
حمید بنی تمیم که مدیریت اداره کل ورزش همگانی وزارت، نایب رییسی و دبیری فدراسیون کشتی را هم در کارنامه خود دارد با تایید خبر حضورش در فدراسیون کشتی و دریافت مدارک لازم برای انتخابات گفت: حسب وظیفه و تعهدی که به جامعه کشتی دارم و به منظور تلاش برای حفظ شان و منزلت خانواده بزرگ کشتی کشور وارد گود انتخابات شدم .
وی درباره حضور همزمانش در اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: سالها در حوزه های مختلف خادم مردم فهیم و هم استانی های پهلوان پرورم بودم اما به جهت فرصت دادن به سایر نیروهای جوان و خدوم، عصر امروز بعد از جلسه طولانی با وزیر ورزش، رسما استعفای خود را خدمت دکتر سجادی ارائه کردم که با موافقت ایشان همراه شد لذا با فراق بال در مسیر انتخابات کشتی گام خواهم گذاشت .
بنی تمیم همچنین ضمن رخصت گرفتن از بزرگان کشتی کشور، ابراز امیدواری کرد بتواند به پشتوانه اعتماد اهالی کشتی، به اهداف پیش بینی شده به خصوص در جهت حفظ حرمت ها و جلب مجدد اعتماد و اعتبار مردمی در ورزش اول کشور دست یافت.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۴:۵۵
کد خبر: 42106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha