اعتراف بازیکن رئال؛ در حد فتح جام قهرمانان نیستیم

در رئال بر این عقیده اند که تیم فعلی در حد و اندازه های قهرمانی چپمیونزلیگ نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد  به نقل از ورزش سه، رئال مادرید تابستان 2020 را بدون اینکه حتی یک خرید جدید داشته باشد به اتمام رساند. این برای اولین بار از سال 1980 بود که رئال هیچ هزینه ای برای جذب بازیکن جدید متحمل نمی شد.

در واقع تنها مارتین اودگارد، آندری لونین و آلوارو اودریوسولا بازیکنانی بودند که به صورت قرضی برای تیم های دیگر بازی می کردند و به رئال بازگشتند.

رئال لالیگا را بسیار خوب شروع کرده و با سه برد و یک تساوی در صدر قرار دارد اما فضای این تیم در شرایطی است که در آن خوشبینی زیادی به فتح لیگ قهرمانان وجود ندارد.

ادو آگیره خبرنگار نزدیک به باشگاه رئال مادرید شب گذشته در ال چیرینگیتو و به نقل از یکی از ستاره های بزرگ رئال ادعای جالبی را مطرح کرد.

اینکه رختکن رئال مادرید به قهرمانی چمپیونزلیگ خوشبین نیست.

این بازیکن رئال به آگیره گفته است که اطمینان دارند که می توانند از عنوان قهرمانی خود در لالیگا دفاع کنند ولی اگر ادن هازارد به شرایط خوبش در چلسی برنگردد، احتمال قهرمانی در چمپیونزلیگ بسیار اندک خواهد بود و خودشان را در حد و اندازه های فتح لیگ قهرمانان نمی بینند.

ادن هازارد همچون فصل گذشته نتوانسته در شروع لالیگا رئال را همراهی کند و به دلیل مصدومیت عضلانی دو هفته دیگر و برابر کادیز شرایط بازی را پیدا خواهد کرد. او سال گذشته ناامیدکننده ظاهر شد و تنها یک گل به ثمر رساند و باید دید فصل جاری چه عملکردی خواهد داشت.

۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
کد خبر: 2329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha