انتقاد کومان از رئیس موقت بارسلونا

سرمربی بارسلونا از اظهارات اخیر رئیس موقت باشگاه علیه مسی انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از مشرق، تیم فوتبال بارسلونا  فردا(شنبه) در هفته دوازهم لالیگا به مصاف تیم کادیز می رود.

در همین رابطه رونالدو کومان در نشست خبری این بازی عنوان کرد: بازی مهمی داریم و باید در این بازی برنده شویم تا ۳ امتیاز را کسب کنیم. می دانیم کادیز در این بازی به صورت مطلق دفاع خواهد کرد به همین خاطر باید با صبر و تمرکز در این بازی حضور پیدا کنیم تا موفق به گلزنی شویم.

وی از اظهارات اخیر توسکتس رئیس موقت بارسلونا درباره مسی انتقاد کرد و گفت: ما از وضعیت لیونل مسی با بارسلونا آگاه هستیم. او برای تیم اهمیت دارد. ما باید مواظب حرف هایمان در داخل باشگاه باشیم. اگرچه نمی توانیم حرف های خارج از باشگاه (اشاره به مصاحبه نیمار) را نمی توانیم کنترل کنیم ولی می توانیم از داخل وحدت داشته باشیم.

سرمربی بارسلونا ادامه داد: من به تمام اظهارات احترام می گذارم ولی حرف‌های کارلس توسکتس، رئیس موقت باشگاه بارسلونا هیچ فایده ای برای باشگاه ندارد به همین خاطر باید اجازه بدهیم مسی تصمیم خود را بگیرد.

رئیس موقت بارسلونا روز گذشته گفته بود اگر من به جای بارتومئو بودم بدون شک مسی را می فروختم تا هم از لحاظ اقتصادی مشکل بارسلونا کم شود و هم از دستمزد سنگین بازیکن رهایی پیدا کند.

۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۴
کد خبر: 9817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha