زیدان: من استعفا نمی‌دهم / رئال روزهای بدتر از این را هم گذرانده

سرمربی رئال مادرید پس از شکست مقابل شاختاردونتسک و برخی زمزمه‌ها مبنی بر اخراج او صراحتا اعلام کرد: به قدرت و توانایی‌هایم اعتماد دارم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا، رئال در کیف مقابل شاختار شکست ۲ بر صفر را تجربه کرد تا صعودش به مرحله بعد سخت شود. 

البته برد سخت و جنجالی اینتر مقابل مونشن گلادباخ در بازی بعدی کمک زیادی به رئال مادرید کرد و این تیم تنها به برد مقابل نماینده آلمان در هفته آتی نیاز دارد. 

زیدان در نشست خبری پس از بازی با شاختاردونتسک اظهار  داشت: ما زمان‌های حساسی را پیش تر از تجربه کردیم و همواره به مانند یک تیم بودیم. اکنون در روند نتیجه گیری بد خود هستیم.

وی ادامه داد: من هیچ وقت کنار نمی‌کشم و استعفا نمی‌دهم. در نیمه اول خوب بازی کردیم و می‌توانستیم با زدن گل روند بازی را تغییر دهیم اما وقتی در نیمه دوم گل دریافت کردیم همه چیز ما تحت تاثیر قرار گرفت.

سرمربی رئال مادرید اظهار داشت: من به توانایی و قدرتم اعتقاد دارم. روز دیگری در لالیگا ما خوب نبودیم و باختیم ولی امروز خوب بودیم. باید سرمان را بالا بگیریم و ادامه دهیم چون این فوتبال است. باید به بازی بعدی خود بیاندیشیم. ما امروز سزاوار شکست مقابل شاختار نبودیم. 

۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
کد خبر: 9435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha