پخش زنده دیدار چلسی - لیدز امشب چهارشنبه ۹ اسفند ساعت ۲۳:۰۰ + لینک

تیم‌های چلسی و لیدز امشب از سری مسابقات جام حذفی فوتبال انگلستان به مصاف هم می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های چلسی و لیدز از ساعت ۲۳:۰۰ امشب در جام حذفی انگلیس به مصاف یکدیگر می‌روند.

شما می توانید از طریق لینک زیر به تماشای این بازی بپردازید:



لینک پخش زنده بازی چلسی و لیدز

چلسی با باخت در فینال جام اتحادیه مقابل لیورپول، حالا ۶ فینال از جنس مسابقات حذفی انگلیس است که به صورت متوالی شکست خورده و موفق به پیروزی نمی‌شود؛ این شکست‌ها مجموع ۳ فینال اتحادیه و ۳ فینال اف‌ای کاپ هستند؛ جالب این است که نیمی از آنها در برابر قرمزهای آنفیلد بوده.
اکنون فرصتی است تا نگاهی به ناکامی‌های چلسی در ۵ فینال قبلی داشته باشیم که به نظر می‌رسد این موضوع در کنار روند ضعیف این تیم یکی از موضوعات قابل توجه درباره لندن‌نشین‌ها خواهد بود.

جام اتحادیه ۲۰۱۹
چلسی ۰ (۳) - منچستر سیتی ۰ (۴)
شروع همه این ماجراها با سیتی و گواردیولا بود. در آن سو لندنی‌ها با مربیگری ساری به مصاف مدافع عنوان قهرمانی آمده بودند و عملکرد قابل تحسینی در طول جریان بازی از خود به نمایش گذاشتند؛ اما هنگامی که به ضربات پنالتی نزدیک می‌شدیم، ساری قصد داشت کابایرو را با کپا تعویض کند تا گلر آرژانتینی که سابقه درخشش در این فینال را داشت کار را در دست گیرد. اما کپا آریزابالاگا به طرز عجیبی از بیرون آمدن خودداری کرد و عصبانیت مربی‌اش را برانگیخت. با این اوصاف گلر اسپانیایی تنها پنالتی سانه را مهار کرد و نتوانست معجزه خاصی برای تیمش انجام دهد.

1995112

جام حذفی ۲۰۲۰
چلسی ۱ - آرسنال ۲
کرونا زمان برگزاری این بازی را عقب انداخته بود و ومبلی در سکوت محض بود. آرتتا و لمپارد دو مربی جوانی بودند که تازه فصل اولشان را سپری می‌کردند؛ کریستین پولیسیچ خیلی زود امید را به اردوی آبی‌ها آورد، اما اوبامیانگ که ستاره بی چون و چرای آرسنال بود با دو گل ورق را برگرداند؛ اخراج سخت‌گیرانه متئو کواچیچ ۵ دقیقه بعد از گل دوم مهاجم گابنی، کار را برای شاگردان سوپر فرانکی بسیار سخت کرد و در پایان این آرتتا بود که برنده نبرد دو مربی جوان شد تا اولین جام دوران مربیگری‌اش را کسب کند.

1995114

جام حذفی ۲۰۲۱
چلسی ۰ - لسترسیتی ۱
یک سال پس از تجربه تلخ از دست دادن جام در برابر رقیب هم‌شهری، این‌بار نوبت لستر بود تا درد جدیدی را به شیرهای لندن تزریق کند. این فینال که اولین آزمون توماس توخل با چلسی بود، در حضور ۲۰ هزار نفر از ظرفیت ۹۰ هزار نفری ومبلی برگزار می‌شد؛ یک شوت از یوری تیلمانس کافی بود تا تکلیف بازی مشخص شود؛ تک گل زیبای هافبک بلژیکی تا انتهای بازی پابرجا بود اما ناگهان بن چیلول در وقت‌های تلف شده دروازه تیم سابقش را باز کرد؛ داور پس از بررسی وی‌ای‌آر تشخیص داد که صحنه آفساید بوده و گل را مردود اعلام کرد. با این نتیجه لستر برای اولین بار قدیمی‌ترین جام فوتبال را بدست آورد.

1995115

جام اتحادیه ۲۰۲۲
چلسی ۰ (۱۰) - لیورپول ۰ (۱۱)
اولین سری از نبرد در دیدار پایانی با کلوپ جایی بود که دو تیم یک بازی فوق‌العاده تماشایی و پر از موقعیت را به نمایش گذاشتند؛ درخشش قابل تحسین سنگربانانِ هر دو طرف کار را به ضربات پنالتی کشاند. این دفعه داستان در خط دروازه چلسی فرق می‌کرد و آریزابالاگا جای مندی به زمین آمد تا کار بزرگی را انجام دهد؛ اما هیچ خبری از مهار پنالتی از هیچ‌کدام یک از گلرها نبود. همه ضربات به گل تبدیل شد تا نوبت به کلهر و کپا رسید، بالاخره یک بازیکن ضربه‌اش را از دست داد و آن بازیکن گلر اسپانیایی بود که توپ را به آسمان فرستاد تا لیورپول رکورددار این جام لقب گیرد.

1995116

جام حذفی ۲۰۲۲
چلسی ۰ (۵) - لیورپول ۰ (۶)
دومین پیکار دو مربی آلمانی در همان فصل رقم خورد. این مسابقه هم شرایطی مشابه با ملاقات قبلی دو باشگاه داشت؛ اصلی‌ترین تفاوت این بود که این مرتبه مندی از زمین بازی خارج نشد و پاداش عملکرد خوب‌ خود را با حضور در ضربات پنالتی گرفت. آزپلیکوئتا و مانه پنالتی‌هایشان را خراب کردند تا کار ادامه یابد؛ فرصت به میسون مونت رسید تا تاریخ‌ساز شود، اما آلیسون شوت او را دفع کرد تا شانس قهرمانی را به یارانش دهد؛ سیمیکاس کاری که نیمه تمام مانده بود را تمام کرد تا لیورپول برای اولین بار با کلوپ و هشتمین بار در تاریخ باشگاه این جام را به خانه ببرد. همین‌طور چلسی برای سومین فصل متوالی در فینال جام حذفی متحمل شکست شد.

1995117

۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۲
کد خبر: 52861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha