سامان قدوس به میدان می‌رود / پخش زنده دیدار برنتفورد - چلسی امروز شنبه ۱۲ اسفند + لینک

تیم‌های چلسی و برنتفورد عصر امروز از سری مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال انگلستان به مصاف هم می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های چلسی و برنتفورد از ساعت ساعت ۱۸:۳۰ امروز در هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر می‌روند.

شما می توانید از طریق لینک زیر به تماشای این بازی بپردازید:



لینک پخش زنده بازی چلسی و برنتفورد

مهاجم نیجریه‌ای ناپولی در ماه دسامبر سال ۲۰۲۳ قرارداد جدیدی با باشگاه ایتالیایی امضا کرد که باعث می‌شود او تا سال ۲۰۲۶ در این تیم بماند.

همچنین اسکای ایتالیا مدعی شده که بند آزادسازی اوسیمن در قرارداد جدید به ۱۳۰ میلیون یورو افزایش یافته است که در صورت جدایی او، ناپولی سود زیادی خواهد داشت.

1996424

چلسی یکی از چندین باشگاه بزرگ اروپاست که به جذب اوسیمن علاقه دارد. جان اوبی میکل در گفت‌وگویی که امروز از او منتشر شد، گفت که از اوسیمن خواسته است که پاری سن ژرمن و منچستر یونایتد را کنار بگذارد و مانند او به چلسی بپیوندد.

او در مصاحبه با بن جیکوبز، خبرنگار انگلیسی، گفت: «من فکر می‌کنم علاقه واقعی بین هر دو وجود دارد. او چلسی را دوست دارد و می‌خواهد که به اینجا بیاید. واضح است که او می‌خواهد راه من را به‌عنوان یک بازیکن نیجریه‌ای دنبال کند و آبی‌پوش شود. من ایجنت او هستم. (خنده) سعی می‌کنم او را به چلسی بیاورم. ۲۰ درصد از مبلغ این انتقال قرار است به من برسد پس امیدوارم که تلاش‌هایم نتیجه بدهد.»

۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
کد خبر: 52952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha