ذوب آهن صفر - پرسپولیس ۱ ، یک گل خیلی کم بود! + فیلم خلاصه بازی

در چارچوب رقابت‌های هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ۴ دیدار برگزار شد و در مهمترین آن‌‎ها پرسپولیس در فولادشهر ذوب آهن اصفهان را شکست داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در ادامه رقابت‌های هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال امروز(چهارشنبه) ۴ دیدار برگزار شد.

گل‌ها: گئورگی ولسیانی در دقیقه ۹ برای پرسپولیس

شرح گل‌ها: گئورگی ولسیانی ضربه پنالتی به دست آمده را با ضربه چیپ به راحتی وارد دروازه محسن فروزان کرد. (گل اول پرسپولیس)

فیلم خلاصه بازی ذوب آهن ۰ - پرسپولیس ۱

تراکتور ۲ - استقلال خوزستان صفر (نتیجه پایانی)

تراکتور از ساعت ۱۴:۳۰ مقابل استقلال خوزستان قرار گرفت. تیم‌های شمس آذر قزوین و مس رفسنجان از ساعت ۱۵ به مصاف رفتند. در ساعت ۱۵ یک بازی همزمان هم برگزار شدکه تیم‌های پیکان و صنعت نفت آبادان با هم رقابت کردند. در آخرین بازی امروز هم ذوب آهن از ساعت ۱۷:۱۵ از پرسپولیس میزبانی کرد.

گل‌ها: رحمان جعفری در دقیقه ۶۱ و امیرحسین حسین زاده در دقیقه ۸۵ برای تراکتور

شرح گل‌ها: رحمان جعفری در میانه میدان با دریافت پاس رو به جلوی سیامک نعمتی به سمت دروازه حریف حرکت کرد و موفق شد با وجود دخالت بازیکن حریف پس از ورود به محوطه جریمه با ضربه پای راست دروازه حریف را باز کند.(گل اول تراکتور)

روی پاسکاری صفا هادی با ریکاردو آلوارز این بازیکن در نزدیکی محوطه جریمه به توپ رسید که تصمیم گرفت با یک پاس ساده امیرحسین حسین زاده را پیش بیندازد. این مهاجم جوان با دریافت پاس در محوطه جریمه با دروازه‌بان حریف رو به رو شد که با یک ضربه ساده پای راست دروازه‌بان حریف را مغلوب خود کرد. (گل دوم تراکتور)

شمس آذر قزوین صفر - مس رفسنجان صفر (نتیجه پایانی)

پیکان تهران ۲ - صنعت نفت آبادان ۲ (نتیجه پایانی)

گل‌ها: علی قربانی در دقیقه ۳۲ و امیرحسین صدقی در دقیقه ۴۵ برای پیکان - حسین شنانی در دقیقه ۳ و عرفان قهرمانی در دقیقه ۹۰+۴ برای صنعت نفت

شرح گل‌ها: پس از دفع توپ توسط بازیکنان پیکان روی پرتاب اوت دستی، حسین شنانی با ضربه از راه دور شانس خود برای گلزنی را امتحان کرد که با وجود عدم دید کافی ایمان صادقی پشت مدافعان پیکان، این توپ به راحتی وارد دروازه شد. (گل اول صنعت نفت آبادان)

گل تساوی پیکان با ضربه علی قربانی روی ارسال از کناره‌ها به ثمر رسید که ضربه او پس از برخورد به تیرک افقی ابتدا وارد دروازه شد و سپس دروازه‌بان آن را در اختیار گرفت اما داور این ضربه را گل اعلام کرد. (گل اول پیکان)

پس از ارسال سامان نریمان جهان به محوطه جریمه صنعت نفت، علی قربانی با ضربه سر موقعیت خوبی برای امیرحسین صدقی ایجاد کرد که او در فاصله کم با دروازه با ضربه پای راست دومین گل تیمش را به ثمر رساند. (گل دوم پیکان)

عرفان قهرمانی در دقیقه ۴+۹۰ موفق شد روی پاس عرضی حسین سنگرگیر گل تساوی را وارد دروازه پیکان کند و تیمش را در بازی خارج از خانه به یک امتیاز برساند. (گل دوم صنعت نفت)

۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴
کد خبر: 52866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
      0 0
      چه جایی هم لینک دادین..... واقعا