سردار آزمون امشب به میدان می رود؟ / پخش زنده بازی فروزینونه - آ اس رم در سری آ ایتالیا ؛ امروز + لینک

آ اس رم و فروزینونه امشب از سری مسابقات سری آ فوتبال ایتالیا به مصاف هم می روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های آ اس رم و فروزینونه در سری آ فوتبال ایتالیا به مصاف یکدیگر می‌روند.

شما می توانید از طریق لینک زیر به تماشای این بازی بپردازید:



لینک پخش زنده بازی آ اس رم و فروزینونه امروز ۲۰:۳۰

مدیران یک ماه پیش به این نتیجه رسیدند که وقت قطع همکاری با مورینیو رسیده و تصمیم گرفتند او را از هدایت این تیم برکنار کنند و دانیله ده‌روسی را به عنوان جانشینش انتخاب کنند.

این مربی پرتغالی در همان زمان هم به‌صورت علنی نشان داد که از این تصمیم بسیار ناراحت و عصبانی است و چنین اتفاقی اصلا به مذاقش خوش نیامده است و با وجود این که یک ماه از این انتخاب گذشته اما او هنوز هم عصبانی به نظر می‌رسد.

مورینیو در گفت‌وگو با Football.com در این باره اظهار داشت: «مراحل حذفی رقابت‌‎های اروپایی آغاز شده است، خصوصا لیگ قهرمانان که شاید مهم‌ترین رقابت در تقویم فوتبالی تمام دنیا به حساب بیاید اما مسئله این است که من آنجا حضور ندارم.

1988711

من در مراحل حذفی نیستم و دلیل غیبتم این است که از این مسابقات حذف شده باشیم، بلکه دلیلش این است که توسط افرادی که چیزی از فوتبال نمی‌فهمد کنار گذاشته شدم. زندگی همین است، پر از فراز و نشیب و من با وجود این اخراج غیرمنتظره و غیرمنصفانه در حال رشد هستم. اما با اعتماد به نفس و اشتیاق بیشتری برای این دیدارهای اروپایی بازخواهم گشت.»

سرمربی سابق رئال مادرید و چلسی در طول دوران حضورش در رم در ۱۳۸ بازی حضور داشت و توانست آمار ۶۸ پیروزی، ۳۰ تساوی و ۴۰ شکست را در کارنامه‌اش به ثبت برساند.

۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۸
کد خبر: 52504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha