مرگ دلخراش پیشکسوت پرسپولیس بر اثر برق‌گرفتگی

هشتم اردیبهشت برای پرسپولیس یادآور اتفاق تلخی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ۱۶ سال قبل در هشتم اردیبهشت سال ۸۷ هنگامی که پرسپولیس در کورس قهرمانی لیگ هفتم با سپاهان قرار داشت و همه حواسش معطوف به سبقت گرفتن از زردپوشان دیار زاینده رود بود، ناگهان خبر تلخی همه هواداران و پیشکسوتان این تیم را متاثر کرد.

فریبرز مرادی، بازیکن مودب دهه ۶۰ و اوایل دهه ۷۰ سرخ‌پوشان پایتخت که همراه با این تیم قهرمان جام حذفی، قهرمان جام باشگاه‌های تهران و البته قهرمان رقابت‌های جام در جام باشگاه‌های آسیا شده بود و در پیکارهای انتخابی جام جهانی ۱۹۹۰ ایتالیا هم توسط مهدی مناجاتی به اردوی تیم ملی فراخوانده شد، بر اثر یک سانحه دلخراش جان به جان آفرین تسلیم کرد و مسافر ابدیت شد.

وی با پرسپولیس در سال های ۶۱، ۶۵، ۶۶، ۶۷، ۶۸، ۶۹ قهرمان تهران، در سال های ۶۶ و ۷۰قهرمان جام حذفی و در سال ۷۰ قهرمان آسیا شد.

این پیشکسوت مودب پرسپولیس که سابقه بازی و مربی‌گری در تیم کشاورز را هم داشت، هشتم اردیبهشت سال ۱۳۸۷ هنگامی که مشغول سرویس کولر منزل خودش بود، دچار برق‌گرفتگی شد و به همین خاطر چشم از جهان فرو بست. اتفاق تلخی که هنوز از خاطر پیشکسوتان و هواداران قدیمی پرسپولیس نرفته است. روحش شاد و یادش گرامی.

فریبرز مرادی بازیکن پرسپولیس

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۳۹
کد خبر: 54821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha