پخش زنده دیدار چلسی - منچستریونایتد امشب پنجشنبه ساعت ۲۲:۴۵ + لینک

تیم‌های منچستریونایتد و چلسی امشب از سری مسابقات هفته سی و یکم لیگ برتر فوتبال انگلستان به مصاف هم می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های منچستریونایتد و چلسی از ساعت ۲۲:۴۵ امروز در دیدار هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر می‌روند.

شما می توانید از طریق لینک زیر به تماشای این بازی بپردازید:


لینک پخش زنده بازی منچستریونایتد و چلسی

هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس با دیدار چلسی و منچستریونایتد ادامه خواهد داشت.

هر دو تیم در نیمه‌نهایی رقابت‌های اف‌ای کاپ حاضر هستند اما بیش از هر زمانی، حضور در رقابت‌های اروپایی برای چلسی و منچستریونایتد حائز اهمیت است. به موجب قوانین مالی لیگ برتر، در صورتی که تیم‌های ضررده از حضور در رقابت‌های اروپایی ناکام بمانند، با محدودیت‌های بزرگی در نقل و انتقالات مواجه خواهند شد. چلسی در نیمه دوم جدول لیگ برتر قرار دارد اما آن‌ها ۲ بازی کمتر دارند و در صورت کسب نتایج قابل قبول تا منطقه سهمیه لیگ اروپا صعود می‌کنند. منچستریونایتد نیز به طور قطع به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نیاز دارد. شیاطین سرخ خلاف چلسی که فصل گذشته با فروش بازیکنان آکادمی بخشی از فشارهای لیگ برتر را رفع کرد، در جنگ سختی با قوانین سود و پایداری مالی قرار دارد. در صورتی که منچستریونایتد سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند، سقف بودجه این تیم در تابستان آینده به طور چشم‌گیری افزایش پیدا می‌کند. آبی‌های لندن با رقابت‌های لیگ کنفرانس اروپا نیز می‌توانند شرایط خود را بهبود دهند.

چلسی و منچستریونایتد در فصل جاری عملکرد دور از انتظاری به نمایش گذاشته‌اند و تعداد شکست‌های آن‌ها دو رقمی بوده است. تفاضل گل هر دو تیم در آستانه منفی شدن قرار دارد. در داخل زمین، فقدان بازیکنان گلزن در ترکیب پوچتینو احساس می‌شود. چلسی یکی از برترین تیم‌های لیگ برتر در خلق موقعیت و شوتی‌زنی است اما ۴۹ گل زده نمی‌تواند جایگاه این تیم را بهبود دهد. در سمت مقابل نیز اریک تن هاخ به دلیل تدابیر تاکتیکی خود در بازی‌ها با فشار بزرگی مواجه شده است. سرمربی هلندی طی چند سفر اخیر به لندن وضعیت آشفته‌ای داشته است. منچستریونایتد مقابل آرسنال و تاتنهام شکست خورد و در برابر برنتفورد، یکی از بدترین بازی‌های دوران پسافرگوسن را به نمایش گذاشت. با توجه به توقف تاتنهام مقابل وست‌هم و بازی استون ویلا در برابر منچسترسیتی، سه امتیاز دیدار حساس با چلسی به جایگاه یونایتد کمک بزرگی خواهد کرد.

اطلاعات بازی چلسی و منچستریونایتد

  • بستر مسابقه: هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس، فصل ۲۴-۲۰۲۳
  • تاریخ: پنج‌شنبه، ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ (۴ آوریل ۲۰۲۴)
  • ساعت: ۲۲:۴۵ به وقت تهران
  • مکان: استادیوم استمفوردبریج
  • داوران: جرد ژیلت ( داور اصلی) - دیوید کوت (داور وار)

۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۲
کد خبر: 54027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha