پخش زنده بازی چلسی- اورتون امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ساعت ۲۲:۳۰ + لینک

تیم‌های چلسی و اورتون امشب از سری مسابقات هفته سی و سوم لیگ برتر فوتبال انگلستان به مصاف هم می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های چلسی و اورتون از ساعت ۲۲:۳۰ امروز در هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر می‌روند.

شما می توانید از طریق لینک زیر به تماشای این بازی بپردازید:



لینک پخش زنده بازی چلسی و اورتون ساعت ۲۲:۳۰

مالکان چلسی برای جلوگیری از نقض قوانین هزینه لیگ برتر انگلیس، هتلی را در نزدیکی استمفوردبریج به شرکت دیگری که مالک آن هستند، فروختند. این اقدام موجب خشم طرفداران این باشگاه شده است.

کنسرسیومی که به رهبری تاد بولی و کمپانی کلیرلیک کپتال این باشگاه را در ماه می ۲۰۲۲ خریده، دو هتل نزدیک به ورزشگاه را به فروش رسانده که نزدیک به ۹۰ میلیون یورو درآمد داشته است.

باشگاه چلسی امروز خبر تلخی را به هوادارانش اعلام کرد. این خبر تایید کرد که آن‌ها در سال مالی منتهی به ژوئن گذشته حدود ۲۶۰ میلیون یورو ضرر کرده‌اند. باشگاه تایید کرده که با در نظر گرفتن فروش این هتل، ضررهای آن‌ها پس از کسر مالیات به نزدیک ۱۰۰ میلیون یورو کاهش یافته است.

2010441

به گفته روزنامه تلگراف، درآمد حاصل از فروش سودآور این دو هتل به طور اساسی با قوانین سود و پایداری لیگ برتر انگلیس مطابقت دارد. با این حال، کاربران شبکه‌های اجتماعی به شدت به این اقدام شدید واکنش نشان داده‌اند و معتقدند که باشگاه نباید از عواقب ضرری که متحمل شده، طفره برود.

یکی از کاربران در اکس نوشت: "اگر چلسی از هر نوع تنبیهی اجتناب کند، من از این ورزش دست می‌کشم." نفر دیگری نوشت: "متاسفم، اما اگر نیوکسل این کار را می‌کرد، سر و صدایی به پا می‌شد و لیگ برتر قوانین را اصلاح می کرد تا از تکرار آن جلوگیری کند." نفر دیگری مشکلات چلسی را به نقل و انتقالات ارتباط داد و نوشت: "این همه پول خرج شده و آن‌ها حتی بدتر از فصل گذشته هستند."

۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۴:۴۴
کد خبر: 54397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha