بارسا ۳-۱ ناپولی: طلسم یک‌چهارم شکست + فیلم

تیم های بارسلونا و ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا در مرحله برگشت به مصاف هم رفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب پیگیری شد.

در این دیدار بارسلونا با پیروزی ۳-۱ در بازی برگشت مقابل ناپولی، به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرد.

بارسا ۳-۱ ناپولی: طلسم یک‌چهارم شکست

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی هرناندز و شاگردانش یک گام دیگر به رویایشان برای این فصل نزدیک شدند. در هفته‌های گذشته آنها بارها اعلام کرده‌اند که می‌خواهند با قهرمانی در لیگ قهرمانان فصلی رویایی را رقم بزنند. آنها امشب در بازی برگشت برابر ناپولی قرار گرفتند و توانستند با زدن دو گل در نیمه اول و یک گل در دقایق پایانی بازی کار تیم ایتالیایی را تمام کنند.

آبی‌اناری‌ها مانند بازی رفت، در این دیدار هم بازی را بهتر شروع کردند. در دقیقه ۲ روی همکاری عالی بازیکنان، ضربه ضعیف یامال از بالای دروازه به بیرون رفت.

در ادامه توپ بیشتر در اختیار بارسایی‌ها بود اما شاهد موقعیتی نبودیم تا اینکه در دقیقه ۱۵ پاس رافینیا از سمت چپ، به فرمین لوپز در ابتدای محوطه رسید و او با شوتی حساب‌شده گل اول را به ثمر رساند.

2000794

دو دقیقه بعد و در حالی‌که ناپولی جلو کشیده بود بارسایی‌ها در فاز حمله قرار گرفتند و پس از یک ضدحمله عالی رافینیا در داخل محوطه جریمه ضربه‌اش را زد. شوت او با واکنش دروازه‌بان مواجه شد اما در ادامه روی ریباند، کانسلو دروازه را باز کرد.

2000796

در ادامه بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد تا اینکه در دقیقه ۳۰ پاس پولیتانو از سمت راست، در مرکز محوطه جریمه به امیر رحمانی رسید و او توانست اختلاف را به یک گل برساند.

در ۱۵ دقیقه آخر نیمه اول، ناپولی تیم برتر میدان بود. آنها بارها به دروازه میزبان نزدیک شدند، اما عملکرد خوب مدافعان بارسا، به‌خصوص پائو کوبارسی به آنها اجازه خلق موقعیت جدی را نداد تا نیمه اول با نتیجه ۲-۱ به پایان برسد.

در نیمه دوم دوباره این بارسا بود که بهتر از ناپولی ظاهر شد. در دقیقه ۵۵ همکاری فوق‌العاده بین کانسلو و رافینیا، بازیکن برزیلی را در محوطه جریمه و در موقعیتی عالی قرار داد اما ضربه او را مرت به زیبایی دفع کرد.

پس از این موقعیت سرعت بازی دوباره افت کرد. موقعیت بعدی در دقیقه ۶۷ خلق شد. جایی که ضربه آزاد رافینیا با واکنش عالی مرت، مهار شد.

یک دقیقه بعد روی حمله‌ای از بارسا، یامال گل سوم را به ثمر رساند اما داور این گل را به دلیل اینکه بازیکن جوان بارسا در آفساید قرار داشت، رد کرد.

در دقایق پیش رو شاگردان ژاوی به خوبی بازی را مدیریت و حتی چند موقعیت نصفه و نیمه هم خلق کردند و به ناپولی اجازه پیش‌روی ندادند. آنها در دقیقه ۸۳ گل سوم را هم زدند و خیال هواداران را راحت کردند. جایی که پاس عالی گوندوگان از بین مدافعان به سرخی روبرتو رسید و او در مقابل دروازه‌بان، توپ را به لواندوفسکی پاس داد و مهاجم لهستانی چراغ سوم را روشن کرد.

2000793

در دقایق پایانی تیم میزبان بازی را آرام و مدیریت کرد و در سمت دیگر تلاش‌های ناپولی برای گلزنی بی‌نتیجه ماند تا بارسایی‌ها پس از نمایشی عالی به مرحله بعدی صعود کنند.

خلاصه بازی را اینجا ببینید.

۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۵
کد خبر: 53303

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha