پخش زنده بازی کریستیانو رونالدو در النصر عربستان و الحزم ؛ امروز پنج شنبه ۱۰ اسفند ساعت ۲۰:۳۰ + لینک

تیم‌های النصر عربستان و الحزم امروز در چارچوب لیگ عربستان به مصاف هم می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم های النصر عربستان و الحزم امشب در لیگ حرفه ای فوتبال عربستان برابر هم صف آرایی می کنند .

لینک پخش زنده فوتبال النصر - الحزم ساعت ۲۰:۳۰

ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر عربستان پس از چند روز سرانجام سکوت خود را درباره شادی غیراخلاقی‌اش بعد از دیدار برابر الشباب شکست.

به گزارش شامگاه چهارشنبه ایرنا، کریستیانو رونالدو که در پایان دیدار النصر برابر الشباب در لیگ حرفه‌ای عربستان با حرکتی غیراخلاقی هواداران حریف را تهییج و البته به آنها توهین کرده بود، در بیانیه‌ای که باشگاه سعوی آن را منتشر کرده است، دلیل شادی جنجالی خود را توضیح داد.

در این بیانیه که روزنامه الریاضیه عربستان آن را منتشر کرده، آمده است: «به تمام باشگاه‌ها احترام می‌گذارم و شادی پس از گل، بیانگر قدرت و پیروزی است و شرم‌آور نیست. در اروپا به این شادی عادت داریم»!

بیانیه النصر به نیابت از رونالدو؛ «در اروپا به این سبک شادی عادت داریم»!

به‌رغم این توضیح، سرنوشت رونالد همچنان در هاله‌ای از ابهام است. در واقع کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال سعودی هنوز حکمی را درباره این موضوع صادر نکرده است. این حکم تکلیف شایعات را درباره محرومیت دو جلسه‌ای او روشن خواهد کرد.

گفته می‌شود در صورت تایید این حکم، رونالدو دیدار حساس رفت النصر برابر العین در یک‌چهارم لیگ قهرمانان آسیا را از دست خواهد داد.

تیم النصر برابر الشباب با نتیجه سه بر ۲ پیروز شد. رونالدو که یکی از گل‌های النصر را به ثمر رساند، در پایان بازی علاوه بر اینکه با حلقه کردن دست دور گوش، هواداران حریف را تهییج کرد، با حرکتی غیراخلاقی به فریادهای «مسی، مسی» حامیان الشباب واکنش نشان داد!

این تصاویر با دوربین‌های تلویزیونی ثبت نشد اما تصاویر منتشر شده در فضای مجازی، حرکات غیراخلاقی رونالدو را ضبط کرد و در پس‌زمینه نیز صدای هواداران به گوش می‌رسید که لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی و رقیب سنتی مرد پرتغالی را تشویق می‌کردند.

کارشناسان پس بازی، بر این باور بودند که رونالدو باید محروم و جریمه شود. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان هنوز هیچ واکنش رسمی به این موضوع نشان نداده است. با این حال، روزنامه الشرق الاوسط، چاپ لندن مدعی شده که فدراسیون سعودی تحقیقات خود را درباره این مساله آغاز کرده است.

۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴
کد خبر: 52898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha