هری کین به داد باوارایی ها رسید + فیلم خلاصه بازی بایرن مونیخ و لاتزیو

در اولین شب از دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، ۲ بازی برگزار شد که طی آن تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و پاری‌سن‌ژرمن راهی دور بعدی شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، باواریایی‌ها در دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان شاگردان ساری بودند که این بازی در پایان با پیروزی قاطعانه ۳ بر صفر شاگردان توخل به پایان رسید و بایرن‌مونیخ جواز حضور در مرحله بعدی را کسب کرد.

فیلم خلاصه بازی بایرن مونیخ و لاتزیو

در دقایق پایانی نیمه اول هری کین و مولر نسخه لاتسیو را پیچیدند و بریس شاهزاده هری در نیمه دوم خامه روی کیک مونیخی‌ها برای قطعی کردن صعود مقابل پایتخت‌نشینان ایتالیا بود. با این نتیجه بایرن‌مونیخ در مجموع با پیروزی ۳ بر یک راهی دور بعدی شد.

این احتمال وجود داشت که در صورت حذف مونیخی‌ها توخل از این تیم اخراج شود و او موقتا موفق شد شغل خود را حفظ کند.

در دیگر بازی هم، سوسیه‌داد اگرچه سعی داشت در خانه مسلط‌تر ظاهر شود اما اسیر سرعت، دقت و هوش ام‌باپه شد و نتوانست در آنوئتا شگفتی خلق کند. پاری‌سن‌ژرمن در دور رفت با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شده بود و در این بازی هم تا دقیقه ۶۶ با گل‌های ام‌باپه تقریبا کار صعود را تمام کرد و تک‌گل مرینو در دقایق پایانی صرفا مرهمی بر زخم باسکی‌ها بود.

با این نتیجه پاری‌سن‌ژرمن مجموعا با نتیجه ۴ بر یک مقابل سوسیه‌داد قابل احترام به پیروزی رسید و مجوز حضور در دور بعدی UCL را کسب کرد.

۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۵
کد خبر: 53051

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha