پخش زنده جام ملت‌های آسیا / تایلند - قرقیزستان ؛ سه‌شنبه ۲۶ دیماه ؛ ساعت ۱۸:۰۰ + لینک

تیم‌های ملی فوتبال تایلند و قرقیزستان در چارچوب دیدارهای دور اول مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ امروز به مصاف هم می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ در پنجمین روز خود با برگزاری دو دیدار در روز پایانی دور اول مرحله گروهی ادامه می‌یابد.

در یک سمت تیلندی حضور دارد که می تواند شگفتی ساز باشد. سرمربی تیم ملی تایلند، تایید کرد که تیمش برای حضور در جام ملت‌های آسیا که هم اکنون در قطر برگزار می‌شود، آمادگی خوبی داشته است.

وی در خصوص رویارویی با قرقیزستان نیز گفت: آماده بازی هستیم و با تمام توان تلاش می‌کنیم تا در ابتدای راه در مسابقات به نتیجه مثبت برسیم.

او افزود: ما حریف را به خوبی بررسی کرده‌ایم و توانسته‌ایم نقاط ضعف و قوت آنها را شناسایی کنیم. تیم ملی قرقیزستان سرعت خوبی در انتقالات هجومی دارد. اما سعی می‌کنیم با زیر نظر گرفتن مهره‌های کلیدی حریف و کنترل آنها، از خطرات احتمالی جلوگیری کنیم.

مربی تایلند گفت: با وجود اینکه در این گروه و در میان تیم‌های مدعی برای صعود به دور بعد در رده آخر قرار داریم، اما می‌توانیم در مسابقات شگفتی سازی کنیم.

در سمت دیگر تیم قرقیزستان حضور دارد که نشان داده است پتانسیل ایجاد دردسر برای حریفان را دارد. قرقیزستان اخیرا سرمایه گذاری در فوتبال را ارتقاء داده و در منطقه آسیای میانه حریف آسان و دست و پا بسته‌ای نیست.

پخش زنده بازی تایلند - قرقیزستان ؛ سه‌شنبه ۲۶ دیماه ؛ ساعت ۱۸:۰۰ (شبکه ورزش)

پخش زنده بازی تایلند - قرقیزستان ؛ سه‌شنبه ۲۶ دیماه ؛ ساعت ۱۸:۰۰ (آپارات اسپورت)

‌پخش زنده بازی تایلند - قرقیزستان ؛ سه‌شنبه ۲۶ دیماه ؛ ساعت ۱۸:۰۰ (آنتن)

برنامه کامل مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ در قطر؛ ساعت پخش بازی‌های تیم ملی فوتبال + لینک پخش زنده

۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
کد خبر: 51275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha