برد پرگل توپچی‌ها در لیگ برتر + فیلم خلاصه بازی

آرسنال توانست برد پرگل دیگری را این بار برابر برنلی به دست بیاورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، آرسنال در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در خانه برنلی ۵ بر صفر به پیروزی رسید. بوکایو ساکا دو بار توانست دروازه برنلی را باز کند. اودگارد، لئونارد تروسار و هاورتز برای توپچی ها در این دیدار گلزنی کردند.

فیلم خلاصه بازی را ببینید

در جدول رده‌بندی لیورپول با ۵۷ امتیاز و دو بازی بیشتر نسبت به سیتی در صدر قرار دارد.

میکل آرتتا سرمربی آرسنال به تمجید از ونسان کمپانی، سرمربی برنلی پرداخت و ادعا کرد که این مربی بلژیکی، آینده درخشانی در این عرصه خواهد داشت.

شنبه عصر از هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر انگلیس، تیم های برنلی و آرسنال به مصاف هم خواهند رفت. نکته جالب توجه این بازی، تقابل میکل آرتتا و ونسان کمپانی است که هر دو، روزگاری در منچسترسیتی زیر نظر پپ گواردیولا کار می کردند و از شاگردان این سرمربی اسپانیایی به شمار می روند. وقتی که آرتتا در سیتی کمک مربی گواردیولا بود، کمپانی، بازوبند کاپیتانی را بر بازو می بست.

حالا آرتتا در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "به خوبی هم دیگر را می شناسیم و من احترام زیادی برای ونسان قائل هستم. او واقعاً با استعداد و باهوش است و ایده های جالبی در فوتبال دارد و بالاتر از همه، با دل و جرئت زیاد کار می کند. تعهد او نسبت به کار، بی نظیر است. عملکرد او در فصل گذشته با برنلی خیره کننده بود و برای انجام چنین کاری، شما باید سرمربی خوبی باشید. آن ها در ابتدای فصل، دوران سختی را طی کردند و نتایج بدی گرفتند، اما مطمئن هستم که کمپانی در عرصه سرمربیگری خواهد درخشید."

۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
کد خبر: 52478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha