پخش زنده مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ - آسیا: مصاف تیم های تایلند - کره جنوبی امروز ساعت ۱۶:۰۰ + لینک

دور برگشت مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ امروز در قاره آسیا با پیکار تیم های ملی کره جنوبی و تایلند دنبال خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، از سری مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آسیا، تیم های ملی فوتبال کره جنوبی و تایلند به مصاف هم می روند. شما علاقمندان می توانید از طریق لینک زیر بازی دو تیم را تماشا کنید.

لینک پخش زنده بازی کره جنوبی و تایلند امروز ساعت ۱۶:۰۰

تیم ملی کره جنوبی پس از حذف در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا برابر اردن، با تغییرات بسیار قابل توجهی در کادر فنی خود روبه‌رو شد و یورگن کلینزمن، هدایت این تیم را واگذار کرد اما با این حال، در اولین دیدار پس از جدایی سرمربی آلمانی کره‌ای‌ها، آنها برابر تایلند متوقف شدند و هرگز عملکرد مطلوبی از خود به جا نگذاشتند.
هوانگ سون هونگ سرمربی موقت تیم ملی کره جنوبی درباره شرایط این تیم گفت: من و بازیکنان همه افکار یکسانی داریم. ما از اهمیت این موضوع آگاه هستیم. همچنین می‌دانیم که بازی خارج از خانه سخت و دشوار خواهد بود. ما به خوبی آماده شده‌ایم و من معتقدم که قطعا پیروز خواهیم شد و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا پیروز شویم و به خانه برگردیم.
او ادامه داد: بازی سختی داشتیم. فردا هم بازی سختی خواهد بود. ما باید هماهنگی مورد نظرمان را پیدا کنیم. نه اینکه خودمان را با سبک حریف تطبیق دهیم. این پیش نیاز پیروزی است. ما سعی خواهیم کرد روی بازی خود تمرکز زیادی داشته باشیم.

2000514

وی افزود: ۵۰ هزار تماشاگر به کره فشار آوردند. بازیکنان زیادی نیستند که گرمای ورزشگاه راجامانگالا را تجربه کرده باشند. من و بازیکنان بارها هوای گرم و حمایت پرشور تایلند را تجربه کرده‌ایم. ممکن است شرایط سختی در پیش داشته باشیم، اما معتقدم نباید نگران باشیم. من به بازیکنانم افتخار می‌کنم و ۱۰۰% به آنها اعتماد دارم.
تیم کره جنوبی با پیروزی در دیدار برگشت مقابل تایلند می‌تواند نسبت به ادامه راه و صعود به مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ خوشبین باشد. این تیم با ۷ امتیاز صدر نشین گروه C مسابقات است و چین و تایلند هر دو با ۴ امتیاز در رده‌های دوم و سوم تعقیب کننده کره‌ای‌ها هستند.

۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۲:۲۲
کد خبر: 53732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha