پخش زنده هفته بیست و دوم بوندس لیگا؛ بوخوم - بایرن مونیخ؛ امروز + لینک

دیدار بایرن مونیخ و بوخوم از هفته بیست و دوم بوندس لیگا امروز یکشنبه ۲۹ بهمن برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، آنتن از پخش زنده رقابت‌های بوندس لیگا در هفته بیست و دوم بین تیم های بایرن مونیخ و بوخوم خبر داد.

دیدار این دو تیم امروز ساعت ۲۰:۰۰ پخش خواهد شد.

شما علاقمندان می توانید با کلیک روی لینک زیر مسابقه دو تیم بایرن مونیخ و بوخوم را بصورت زنده و مستقیم ببینید.

لینک پخش زنده بازی بایرن مونیخ و بوخوم - ساعت ۲۰:۰۰

آنتونیو کونته سرمربی ایتالیایی معتقد است که بایرن مونیخ، هری کین را به بازیکن بهتری تبدیل کرده و این ستاره انگلیسی لایق فتح جام های مختلف است.

به گزارش فوتبالی، آنتونیو کونته سابقه کار کردن با هری کین در زمان سرمربیگری اش در تاتنهام را دارد. کونته در مصاحبه ای به تمجید و تعریف از کاپیتان سابق تاتنهام پرداخت و معتقد است که انتقال او به فوتبال آلمان، باعث بالغ تر شدن هری کین شده است.

به نقل از سایت گل، کونته در یک مصاحبه اختصاصی با تلگراف گفت: "ما داریم راجع به یک بازیکن خارق العاده صحبت می کنیم. فرصت بازی کردن در بایرن مونیخ، او را به بازیکن بهتری تبدیل کرده است. هیچ شکی راجع به ظرفیت گلزنی او نداشته ام. فکر می کنم که او نیاز به رفتن و ایجاد یک تغییر بزرگ در زندگی اش داشت و باید یک باشگاه دیگر، یک ذهنیت دیگر و فرهنگ دیگری پیدا می کرد. این مسئله برای او خیلی مهم بود. او لایق فتح عناوین مختلف است، چون ما راجع به یکی از بزرگ ترین مهاجمان دنیا حرف می زنیم. او یکی از بهترین شاگردان من بوده است. البته واقعا یک انسان فروتن و متواضع است. او واقعا به یک تجربه جدید نیاز داشت. حالا او مهاجم خطرناک تری شده است."

۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
کد خبر: 52505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha