سردار آزمون به میدان می‌رود؟ / پخش زنده هفته بیست و هفتم سری آ ایتالیا ؛ مونزا - آ اس رم ؛ امروز + لینک

دیدار آ اس رم و مونزا از هفته بیست و هفتم سری آ ساعت ۲۰:۳۰ امروز شنبه ۱۲ اسفند برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، شبکه ورزش سیما از پخش زنده رقابت‌های سری آ در هفته بیست و هفتم بین تیم های آ اس رم و مونزا خبر داد.

دیدار این دو تیم امروز ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه ورزش سیما روی آنتن خواهد رفت.

شما علاقمندان می توانید با کلیک روی لینک زیر مسابقه دو تیم آ اس رم و مونزا را بصورت زنده و مستقیم ببینید.


لینک پخش زنده بازی آ اس رم و مونزا

سردار آزمون در هفته‌های اخیر یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان رم بوده است. ستاره تیم ملی فوتبال ایران در دیدار مقابل فروزینونه موفق شد دومین گل خود را برای جالوروسی به ثمر برساند و همین موضوع باعث شد که اعتماد دنیله ده‌روسی به او دو چندان شود.

آزمون اگرچه در دیدار مقابل فاینورد در لیگ اروپا نیمکت‌نشین بود اما مطابق انتظار برابر تورینو به ترکیب اصلی رم برگشت و به جای روملو لوکاکو در زمین قرار گرفت. سردار در مدت زمان حضور خود در زمین بسیار تاثیرگذار ظاهر شد و توانست یک پنالتی هم برای رم بگیرد که توسط پائولو دیبالا تبدیل به گل شد.

انتظار می‌رفت شاید با توجه به نمایش خوب سردار آزمون در دو بازی قبلی او فردا مقابل مونزا نیز جزو یازده بازیکن شروع کننده تیم رم باشد اما این اتفاق رخ نخواهد داد و مهاجم ایرانی کار را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد تا روملو لوکاکو جای او را بگیرد. به این ترتیب سردار آزمون کار را از روی نیمکت آغاز می‌کند و احتمالاً به عنوان یار تعویضی برای تیمش به میدان خواهد رفت.

۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
کد خبر: 52954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha