پخش زنده بازی شمس آذر قزوین - مس رفسنجان در لیگ برتر فوتبال امروز ساعت ۱۵ + لینک

تیم های مس رفسنجان و شمس آذر قزوین امروز در قزوین در هفته هجدهم فوتبال به مصاف هم می روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، دو تیم شمس آذر قزوین و مس رفسنجان امروز در مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15 به مصاف هم می روند. شما علاقمندان می توانید بازی دو تیم را از طریق لینک زیر به صورت زنده و مستقیم ببینید.

لینک پخش زنده بازی شمس آذر قزوین و مس رفسنجان امروز

محرم نویدکیا شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری قبل از بازی با تیم فوتبال شمس آذر، افزود: واقعیت این است که بازی سختی را در پیش داریم، به هرحال شمس آذر تا اینجای کار نشان داده که یک تیم بسیار خوب، با انگیزه و با انرژی زیاد است که توسط آقای دقیقی جمع شده و با یک سبک خاصی نیز بازی می‌کند.

وی اضافه کرد: همه دیدارهای ما و تیم شمس آذر قزوین، اختلاف در نوع هجومی بازی کردن است، من به مالکیت توپ اعتقاد دارم اما شمس آذر به دنبال نتیجه است.

نویدکیا بیان ادامه داد: فوتبال لذت بخش باید تا استادیوم‌ها پر شود و با تماشاچیان زیادی همراه باشد، من اعتقاد دارم هواداران باید از دیدن بازی فوتبال در نهایت لذت ببرند.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان ادامه داد: من بازی و سبک سجاد شهباززاده را می پسندم چون نوع کاری که دوست دارم را برای من انجام می‌دهد و تمام تلاش خودش را برای فوتبال می‌گذارد.

نویدکیا یادآور شد: سعید نیز از فوتبالیست‌هایی بود که من همیشه بازی کردنش را دوست داشتم، قبلا در پیکان بازی می‌کرد من بازی او را دنبال می‌کردم، کیفیت خیلی خوبی دارد و نباید اعتماد ما را در بازی فردا از دست بدهد.

وی با اشاره به اینکه نمی‌خواستم خدابنده‌لو را از دست بدهم، افزود: من اصولی دارم که به آن پایبند هستم، یکسری موضوعاتی بود که ایشان گفت و قرار بود که در نیم فصل جدا شود و من نیز جلوی این انتقال را نگرفتم، اما از بازیکنانی بود که نمی‌خواستم او را از دست بدهم و می‌توانست یک شماره ۱۰ واقعی شود.

نویدکیا در پاسخ به این سوال که درباره تیم سپاهان چه نظری دارد، گفت: من همیشه این تیم را دوست داشته ام و برای آن نیز آرزوی موفقیت دارم، به هرحال من الان در تیم دیگری هستم.

تیم فوتبال شمس آذر قزوین در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال و از هفته هجدهم مسابقات فردا /چهارشنبه/ در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان از ساعت ۱۵ میزبان تیم مس رفسنجان خواهد بود.

نماینده قزوین در رقابت های لیگ برتر از ۱۷ دیدار گذشته خود با ۶ برد، ۶ تساوی و پنج باخت با کسب ۲۱ امتیاز در رده نهم جدول مسابقات قرار دارد.

۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
کد خبر: 52863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha