پخش زنده بازی مهدی طارمی در لیگ قهرمانان اروپا / جدال آرسنال - پورتو امشب ساعت ۲۳:۳۰ + لینک

صدرنشین لیگ برتر انگلیس برای جبران شکست دور رفت برابر پورتو به میدان خواهد رفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب با دو دیدار پیگیری می‌شود.

لینک پخش زنده بازی پورتو و آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا امروز ساعت ۲۳:۳۰

آرسنال - پورتو (۰-۱)

آرسنال در شرایطی که تمام دیدارهایش را بعد از شروع سال جدید میلادی در لیگ برتر برده است و اکنون به دلیل تفاضل گل بهتر در صدر قرار دارد، در دیدار رفت در زمین پورتو غافلگیر شد و با شکست یک گله زمین بازی را ترک کرد و حالا باید در خانه با قضاوت کلمنت تورپین فرانسوی پذیرای پورتو باشد.

سه برد پیاپی مقابل نیوکاسل، شفیلد یونایتد و برنتفورد باعث شد که آرسنال به لطف تساوی لیورپول مقابل منچسترسیتی در فاصله ۱۰ بازی مانده تا پایان، به صدر جدول برسد. این اتفاق روحیه توپچی‌ها را برای مصاف سه‌شنبه شب بالا برده است. البته پیروزی آرسنال برابر برنتفورد با دشواری به دست آمد و در این دیدار اشتباه رمزدیل نزدیک بود که کار دست توپچی‌ها دهد و به همین خاطر به احتمال زیاد برای مصاف با پورتو، داوید رایا از ابتدا درون دروازه آرسنال قرار خواهد گرفت.

آرتتا به دنبال فرمول پیروزی در بازی برگشت است تا از هشتمین حذف متوالی آرسنال در این مرحله جلوگیری کند. او البته کار راحتی برای کنار زدن تیم پرتغالی از لیگ قهرمانان ندارد. پورتو این هفته توانست در لیگ با ۳ گل پورتیموننزه را شکست دهد و با روحیه خوب به لندن خواهد رفت.

همچنین بازگشت مهدی طارمی از بند مصدومیت هم باعث خواهد شد تا پورتو با امیدواری بیشتری به انگلیس سفر کند. البته نباید فراموش کرد در فصلی که بازیکن ایرانی به دلیل مصدومیت و حضور در جام ملت‌های آسیا زیاد در ترکیب تیمش قرار نگرفت، اوانیلسون و گالنو عملکرد خوبی ارائه دادند.

دو بازی دیگر این مرحله چهارشنبه شب برگزار می‌شود تا پرونده مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با معرفی هشت تیم راه یافته به دور یک چهارم نهایی بسته شود.

برنامه دو بازی چهارشنبه نیز به شرح زیر است:

اتلتیکومادرید - اینتر

دورتموند - آیندهوون

۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
کد خبر: 53302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha