یوونتوس ۳-۲ فروزینونه: سه امتیاز در ۹۰+۵ / فیلم خلاصه بازی

یوونتوس در یک بازی خانگی توانست با گل دقیقه ۹۵ روگانی از سد فروزینونه عبور کند و به سه امتیاز حساس دست یابد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، یوونتوس که در هفته‌های اخیر روند خوبی نداشته و با نتایج نه چندان خوب فاصله‌اش با اینتر صدرنشین با یک بازی بیشتر به ۹ امتیاز افزایش یافته، در خانه میزبان تیم شانزدهم جدول یعنی فروزینونه بود.

یووه حق اشتباه نداشت چون میلان با دو امتیاز اختلاف آماده بود تا جای این تیم را در رده دوم بگیرد.

1994691

یووه بازی را عالی شروع کرد و در دقیقه سوم به گل رسید. روی ارسال کوتاه وستون مک کنی، دوشان ولاهوویچ با ضربه دقیق گل نخست بازی را زد.

این گل در دقیقه ۱۴ پاسخ داده شد. شدیرا با ضربه سر و در میان غفلت مدافعان یوونتوس توانست دروازه میزبان را باز کند و همه چیز برابر شود.

1994689

در دقیقه ۲۷ یوونتوس یک بار دیگر غافلگیر شد. این بار برشیانینی بود که توپ را بیرون محوطه جریمه گرفت و با یک پیشروی کوتاه و شوت تماشایی پای چپ، توپ را به طاق دروازه یووه چسباند تا در میان تعجب، فروزینونه ۱-۲ جلو بیفتد.

1994687

شش دقیقه بعد ولاهوویچ این گل را پاسخ داد. بازهم مک کنی بود که پاس داد و دوشان از درون محوطه جریمه با یک ضربه نرم پای چپ توپ را دور از دستان گلر وارد دروازه کرد.

نیمه اول با تساوی ۲-۲ به اتمام رسید.

1994688

نیمه دوم را باید تمام و کمال به نام یوونتوس نوشت و این تیم خیمه سنگینی روی دروازه فروزینونه زده بود اما تا دقیقه ۹۵ هرچه زد به در بسته خورد و نتوانست از حملات گسترده خود به گل برسد.

ضربات ولاهوویچ، میلیک، گاتی و دیگر ستاره‌های یووه راهی به دروازه حریف پیدا نکردند تا اینکه روگانی در دقیقه ۹۵ به داد یووه رسید. روی یک کرنر و اثرگذاری با سر ولاهوویچ، روگانی در تیر دوم با یک ضربه دقیق توپ را وارد دروازه کرد و یووه را به سه امتیاز دراماتیک و حساس رساند.

یووه با این پیروزی ۵۷ امتیازی شد و رتبه دوم را حفظ کرد.

۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰
کد خبر: 52743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha