آلکاراس: پرسپولیس فقط یک موقعیت داشت / کسی که تلاش می‌کند و می‌بازد، بازنده نیست

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت پرسپولیس مقابل تیمش تنها یک موقعیت داشته است و این دیدار حداقل باید با نتیجه مساوی به اتمام می‌رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی مازندران از هفته یازدهم (معوقه) لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی یک بر صفر به پایان رسید.

لوکاس آلکاراس، سرمربی اسپانیایی و تازه‌وارد نساجی مازندران در نشست خبری پایان دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی اظهار کرد: بابت این برد به تیم پرسپولیس تبریک می‌گویم. تبریک می‌گویم به بازیکنان هر چند از نتیجه راضی نیستم اما از سبک بازی و تلاشی که در زمین داشتند راضی‌ام. آنها انرژی زیادی در بازی گذاشتند.

او ادامه داد: پرسپولیس یک موقعیت داشت که تبدیل به گل شد و یادم نمی‌آید دروازه‌بان تیم ما در طول بازی واکنشی نشان داده باشد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی با بیان اینکه نیمه اول یک تک‌موقعیت توسط بازیکن خارجی خود داشتیم،‌ عنوان کرد: در این بازی حداقل لایق یک مساوی بودیم و در نیمه دوم بازی دست ما بود.

آلکاراس با اشاره به اینکه از نکات مثبت این دیدار میدان‌دادن به بازیکنان جوان تیمش بود، گفت: دو جلسه تمرین زمان زیادی نیست و به زمان بیشتری نیاز داریم. در حال حاضر روی ریکاروی کار خواهیم کرد و برای دیدارهای بعدی با شرایط بهتری به میدان می‌رویم.

او ادامه داد: بازیکنان جوان خوبی را در ابتدای بازی به میدان فرستادیم و بازیکنان تعویضی جوان هم داشتیم و باید کمک کنیم این بازیکنان جوان به بازیکنان حرفه‌ای تبدیل شوند. به آنها بیشتر میدان خواهیم داد تا شرایطشان بهتر شود.

سرمربی تیم فوتبال نساجی با اشاره به اینکه جو رختکن تیمش خوب است و بازیکنان باتجربه به بازیکنان جوان کمک خواهند کرد، در مورد دیدار مقابل فولاد و تقابل با سرمربی اسپانیایی این تیم عنوان کرد: رابطه خوبی با مربی فولاد دارم و سال‌هاست یکدیگر را می‌شناسیم. برای پیروزی به مصاف فولاد می‌رویم و پس از آن ۴۰ روز فرصت داریم تا شرایط تیم را ارتقاء ببخشیم و دیدارهای دوستانه را در دستور کار داریم.

آلکاراس درباره شرایط بازیکنان نساجی و عصبی‌بودن برخی از بازیکنان این تیم توضیح داد: به نظر من عصبی‌بودن بازیکنان در نیمه دوم طبیعی بود و اگر بازیکن هستید و در نیمه‌دوم تیم شما عقب است و عصبی نیستید این نشان می‌دهد که بازیکن نیستید. فوتبال با استفاده از سیستم عصبی و پا پیش می‌رود و با روح بازیکنان کار پیش می‌رود. من دوست دارم بازیکنان با جان و دل برای تیم بازی کنند. بازنده واقعی کسی است که برای برد هیچ تلاشی نکند. کسی که تلاش می‌کند و می‌بازد بازنده نیست و بازیکنان من از ابتدای بازی تلاش کردند و بازنده نیستند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی درباره نگران‌بودن هواداران نساجی برای بقای تیمشان در لیگ برتر و اینکه آلکاراس هر چند در لالیگا مربیگری کرده اما مربی عنوان‌داری نیست، بیان کرد: من مدت زمان کمی است به ایران آمده‌ام و سال‌ها در لالیگا مربی و در فینال جام حذفی مربیگری کرده‌ام. حدود ۲۷۴ بازی در لالیگا مربیگری و ۳۵۸ دیدار هم در لیگ پایین‌تر سوپرلیگ مربیگری کرده‌ام. لالیگا بهترین لیگ دنیاست و به صورت مداوم مربیگری کردن در این لیگ راحت نیست.

آلکاراس افزود: به هواداران قول می‌دهم تمام توانم را پای این تیم بگذارم و سخت و مردانه و حرفه‌ای کار می کنم.

۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
کد خبر: 50604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha