پخش زنده نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال؛ استقلال - نساجی؛ امروز ۱۸:۳۰ + لینک

دیدار تیم‌های استقلال و نساجی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال باشگاههای کشور امروز برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های فوتبال استقلال - نساجی امروز راس ۱۸:۳۰ در نیمه نهایی جام حذفی فوتبال باشگاههای کشور به مصاف یکدیگر می‌روند.

این بازی را از طریق لینک های زیر تماشا کنید:

لینک پخش زنده بازی استقلال و نساجی

در آغاز دیدارهای مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران ساعت ۱۸:۳۰ امروز (چهارشنبه) استقلال در ورزشگاه آزادی باید به مصاف نساجی برود. در دیگر دیدار این مرحله فردا هوادار در ورزشگاه شهید دستگردی میزبان پرسپولیس است.

جزییات دیدار امروز را در ادامه می‌خوانید:

استقلال - نساجی/ ساعت ۱۸:۳۰

مکان: ورزشگاه آزادی

غایبان

نساجی: شاهین طاهرخانی

استقلال: سعید مهری و رضا میرزایی

استقلال پس از پیروزی ۷ بر یک مقابل تراکتور در هفته پایانی لیگ برتر پا به این مسابقه می‌گذارد. آن‌ها پس از ناکامی در لیگ برتر انگیزه بسیار زیادی دارند تا به دیدار فینال صعود کنند. آبی‌پوشان تنها به قهرمانی فکر می‌کنند.

نساجی، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌های جام حذفی کار سختی مقابل استقلال دارد. شاگردان هرناندس در آخرین دیدار خود متحمل شکست سنگینی مقابل پرسپولیس شدند و حالا کار دشواری مقابل دیگر تیم پایتخت دارند.

در پنج تقابل گذشته دو تیم، قائمشهری‌ها یک بار و آبی‌پوشان پایتخت سه بار به پیروزی رسیده‌اند و یک بازی نیز به تساوی کشیده شده است.

مهدی قایدی از استقلال و حامد شیری از نساجی گلزن‌ترین بازیکنان دو تیم هستند و باید دید چه عملکردی در این دیدار از خود به نمایش خواهند گذاشت.

۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴
کد خبر: 42962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha