نساجی مازندران - شمس آذر قزوین در لیگ برتر فوتبال؛ امروز چهارشنبه ساعت ۱۹:۰۰ + نتیجه

دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و شمس آذر قزوین در بیستمین هفته لیگ برتر امروز برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و شمس آذر قزوین امروز راس ۱۹:۰۰ در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر می‌روند.

همان همیشگی ؛ استقلال صفر - پرسپولیس صفر ؛ هر دو تیم به نفع سپاهان دست به یکی کردند + فیلم خلاصه بازی 

نتایج ۷ دیدار هفته بیستم لیگ برتر فوتبال / جشنواره گل در تبریز و برد سپاهان در اهواز + جدول

پیش از بازی:

هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور امشب -چهارشنبه- با انجام هر هشت مسابقه برگزار می‌شود که در یکی از این دیدارها از ساعت ۱۹ تیم‌های نساجی مازندران و شمس‌آذر قزوین در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم می‌روند. دیداری که برای نساجی‌چی‌ها می‌تواند حکم یک آغاز دیگر در فصل بیست‌وسوم لیگ برتر را داشته باشد و این تیم را در میسر جدا شدن از قعر و فرار از سقوط به لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دهد.

۲ تیم در شرایطی به مصاف هم می‌روند که وضعیت کاملا متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. شمس‌آذر با ۲۵ امتیاز از ۱۹ مسابقه در میانه جدول و رتبه هشتم قرار گرفته و نساجی با ۱۲ امتیاز قعرنشین جدول است و رتبه شانزدهم را در اختیار دارد.

نساجی که ۲ مسابقه اخیرش را با سرمربیگری ساکت الهامی پشت سر گذاشته و یک شکست و یک تساوی به دست آورده، امیدوار و مصمم است تا امروز بتواند نخستین برد نیم‌فصل دوم و سومین برد فصل را با ثبت نخستین پیروزی مقابل شمس‌آذر قزوین ثبت کند. هدفی که هرچند سخت است، اما دور از دسترس نیست.

کادر فنی و بازیکنان و کادر مدیریتی نساجی از هواداران این تیم خواسته‌اند تا با حضوری پرشور در ورزشگاه شهید وطنی فضا را برای انگیزه بخشیدن به بازیکنان و دشوار شدن کار برای رقیب فراهم کنند تا نساجی در این مسابقه مهم هر سه امتیاز را به دست آورد.

شرایط جدول و برنامه مسابقات امروز به گونه‌ای است که کسب سه امتیاز این مسابقه برای نساجی ۱۲ امتیازی و قعرنشین می‌تواند انگیزه و امیدواری را به اردوی نساجی‌چی‌ها برگرداند.

نساجی - شمس‌آذر؛ فرصت آغاز دوباره لیگ برای شاگردان الهامی

استقلال خوزستان که هم‌امتیاز نساجی است و در رتبه پانزدهم قرار دارد با ذوب‌آهن رده هفتمی در اصفهان دیدار می‌کند و صنعت نفت آبادان نیز که با ۱۳ امتیاز در پله چهاردهم جدول ایستاده باید در سیرجان به مصاف تیم ششم جدول یعنی گل‌گهر برود. یعنی هر ۲ همسایه نساجی در جدول امروز مهمان هستند و دیدارهای سختی هم دارند و در صورت تساوی یا شکست این ۲ تیم خوزستانی و برد نساجی، شاگردان الهامی ۲ پله در جدول صعود می‌کنند و از منطقه قرمز خارج می‌شوند.

البته الهامی و شاگردانش کار ساده‌ای برای کسب برد مقابل حریف قزوینی ندارند. شمس‌آذر در ۱۹ مسابقه اخیر ۲۳ بار دروازه حریفان را باز کرده و ۱۹ بار دروازه‌اش باز شد. در حالی که نساجی فقط ۱۳ گل زده و ۳۰ گل هم دریافت کرد تا دومین خط حمله ضعیف و دومین خط دفاع ضعیف لیگ به نام نساجی ثبت شود. این اختلاف آماری تفاوت عملکرد شمس‌آذر و نساجی و دشواری کار شاگردان الهامی برای مسابقه امروز را نشان می‌دهد.

سعید دقیقی و بازیکنانش نیم‌فصل نخست در قزوین موفق شدند نساجی را ۲ – ۱ شکست دهند و امروز نیز برای این‌که جایگاه خود را در جدول تثبیت کنند به پیروزی می‌اندیشند. نساجی تا کنون ۲ بار به مصاف شمس‌آذر رفت که هر ۲ بازی با شکست نساجی همراه بود.

نخستین دیدار ۲ تیم ۲۴ تیر امسال پیش از آغاز رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه کارگران تهران برگزار شد و با تک گل دقیقه ۷۰ مهدی محمدی و روی اشتباه رشید مظاهری در دریافت توپ به سود شمس‌آذر پایان یافت. دومین تقابل ۲ تیم هم دیدار هفته پنجم لیگ برتر بود که شمس‌آذر با گل‌های پوریا سرآبادانی و رحمان جعفری موفق شد ۲ - ۱ نساجی را شکست دهد.

شمس‌آذر با برد ارزشمندی که در بازی قبلی مقابل آلومینیوم اراک به دست آورد و با توجه به جایگاهش در جدول روحیه و انگیزه بهتری نسبت به نساجی دارد و از حاشیه امنیت روانی مناسبی برای مسابقه امروز برخوردار است. اما نساجی با توجه به شرایط دشواری که تجربه کرده و چند ماه بحرانی که پشت‌سر گذاشته شده کار سخت‌تری نسبت به مهمانش دارد.

نساجی از ابتدای فصل تا کنون فقط در ۲ مسابقه موفق به پیروزی شده که هر ۲ برد نیز در ورزشگاه شهید وطنی رقم خورد و اکنون به دنبال کسب سومین برد در همین ورزشگاه است.

دیدار نساجی و شمس‌آذر را علی بای داوری می‌کند و علیرضا ایلدروم، هادی طوسی و کیوان علی‌محمدی کمک‌های او در قضاوت این مسابقه هستند.

۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
کد خبر: 53331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha