مهمان ویژه بازی نساجی و الخلیج چه کسی بود؟ + عکس

نساجی و الخلیج عربستان با حضور مهمانان ویژه و سرمربیان ملی در کاراتپه مقابل هم قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم فوتبال نساجی مازندران که خود را برای حضور در فصل جدید لیگ برتر و رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کند و سومین اردوی پیش فصل را در ترکیه برپا کرده، عصر دیروز در دیداری تدارکاتی مقابل الخلیج، تیم چهاردهم لیگ حرفه‌ای عربستان قرار گرفت و به تساوی بدون گل رسید که این دیدار تماشاگران خاصی داشت.

در کنار رضا حدادیان، مالک و صادق درودگر، مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران که در محل اردوی این تیم در کمپ گرین پارک ترکیه حضور پیدا کردند و تماشاگران دیدار مقابل الخلیج عربستان شدند، امیر قلعه‌نویی و رضا عنایتی، سرمربیان تیم تیم ملی و امید فوتبال ایران نیز نظاره‌گر این دیدار دوستانه بودند.

حدادیان و قلعه‌نویی که ارتباط نزدیکی با یکدیگر دارند، دیروز در کنار هم به تماشای دیدار تدارکاتی نساجی مازندران و الخلیج عربستان نشستند که درودگر و عنایتی نیز دیگر تماشاگران ویژه این مسابقه بودند.

مالک باشگاه نساجی مازندران امیدوار است تیمش در لیگ قهرمانان نتیجه بگیرد و به همین منظور اردوهای آماده‌سازی مناسب داخلی و خارجی برای تیمش فراهم کرده و امیدوار است بتوانند در لیگ برتر و آسیا نمایش موفقی داشته باشند.

1899906

1899907

گفتنی است، تیم فوتبال امید ایران با هدایت رضا عنایتی نیز در کمپ گرین پارک ترکیه حضور دارد و مشغول انجام تمرینات آماده‌سازی و دیدارهای تدارکاتی است.

۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
کد خبر: 45071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha