حاشیه‌های کم‌سابقه ورود تماشاگران به استادیوم، پرسپولیس مقابل نساجی پیروز شد + فیلم خلاصه بازی

پرسپولیس در دیدار معوقه از هفته یازدهم در ورزشگاه آزادی به مصاف نساجی رفت و گل گهرسیرجان هم میزبان سپاهان صدرنشین بود تا با انجام این دو دیدار معوقه جدول لیگ برتر منظم شود. هر دو مسابقه را میزبان‌ها بردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، دو مسابقه معوقه از هفته‌های ششم و یازدهم لیگ برتر روز پنج‌شنبه برگزار شد.

این مسابقه با حاشیه‌های زیادی در ورود تماشاگران همراه بوده است. به گزارش خبرنگار رادار اقتصاد تماشاگران این دیدار علیرغم تهیه بلیط اینترنتی و رعایت تمام موارد، از سوی عوامل آموزش ندیده و پرخاشگر درب ورودی مواجه شده و در ورود به سکوها با بی‌نظمی مثال زدنی که مخصوص زمان آشوب و جنگ است، از تماشاگران استقبال شده است.

عصر روز پنج‌شنبه تماشاگران و هواداران مشتاق تهرانی و شهرستانی که با صرف هزینه به این ورزشگاه آمده بودند، بارها در معرض بازگشت و عدم امکان ورود به ورزشگاه توسط مامورین قرار گرفتند و برخی از آنها با ناامیدی راه خانه را پیش گرفتند.

بر اساس آنچه در روز مسابقه در استادیوم آزادی رخ می‌دهد، به معنای واقعی کلمه می‌توان گفت هزینه‌های هنگفت ایجاد زیرساخت فیزیکی در ورزشگاه با رفتارهای دور از شان و غیرحرفه‌ای عوامل کنترل ورود تماشاگران بر باد رفته است.

بسیاری از تماشاگران از معطلی غیرعقلانی و برخوردهای غیرمسئولانه این عوامل و الویت دادن اغراض شخصی به مصالح عمومی گلایه‌مند و ناراضی هستند.

فیلم خلاصه بازی پرسپولیس ۱ - نساجی ۰

با انجام این دو مسابقه جدول لیگ برتر بالاخره منظم و تعداد مسابقات برابر شد. ضمن اینکه سه‌شنبه شب نیز کمیته استیناف فدراسیون فوتبال امتیازهای کسر شده از پرسپولیس و سپاهان را به این دو تیم برگرداند و به این ترتیب استقلال صدر جدول را به سپاهان واگذار کرد.

لینک پخس زنده پرسپولیس – نساجی مازندران( ساعت ۱۷:۳۰) ؛ نبرد سرخپوشان با نساجی لالیگایی!

پیش از بازی:

دو تیم ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا مقابل هم قرار می گیرند. پرسپولیس در بازی آخر با آسیا وداع کرد و نساجی حذف شده ای زود هنگام بود. رقابت فردا یک ویژگی دیگر هم دارد حضور یک سرمربی اسپانیایی جدید در تیم شهر خسته. البته نساجی تاکنون در لیگ برتر نتوانسته از پرسپولیس امتیاز بگیرد. حالا شاید این مربی اسپانیایی بتواند این طلسم ناکامی را بشکند!

نساجی فصل گذشته دو شکست سنگین را پذیرا شد در آزادی ۵ بر یک شکست خورد و در هفته آخر هم ۴ بر صفر بازی را به پرسپولیس واگذار کرد تا این تیم جشن قهرمانی را در شهر قائمشهر برپا کند.پرسپولیس در صورت برد با استقلال هم امتیاز می شود و به دلیل تفاضل گل کمتر در رده سوم می ایستد. نساجی مازندران هم امتیاز گرفتن برایش از نان شب واجب تر است و برای اینکه از رده پانزدهم جدول جدا شود نباید دست خالی از ورزشگاه آزادی خارج شود.

گل گهرسیرجان – سپاهان اصفهان( ساعت ۱۵)؛ جشن قهرمانی نیم فصل در کویر؟

مسابقه معوقه از هفته ششم در سیرجان هم برای همه مدعیان بالای جدول اهمیت دارد. هرچند سپاهان با برگشت امتیازهایش ۳۱امتیازی است و دو امتیاز از استقلال بیشتر دارد و یک بازی کمتر! اختلافش با پرسپولیس هم به ۵ امتیاز رسیده است. سپاهان در صورت برد در سیرجان قهرمانی خود را در نیم فصل اول مسجل می کند!

مگر اینکه گل گهر همانطور که استقلال را متوقف کرد بتواند ا ز سپاهان هم امتیاز بگیرد تا قهرمانی زرد پوشان در نیم فصل به تاخیر بیفتد! رامین رضائیان بازیکن ملی پوش سپاهان بزرگ ترین غایب زردپوشان خواهد بود ضمن اینکه سه بازیکن اخراجی این تیم در بازی قبل هم در این دیدار حضور ندارند یعنی محمد کریمی، رضا اسدی و برایان دابو!

به این ترتیب شاید بتوان گفت سپاهان تقریبا با ۶۰درصد ترکیب اصلی اش به مصاف گل گهر می رود از سویی دیگر باخت خانگی مقابل آلومینیوم اراک نشان داد که زرد پوشان تیم شکست ناپذیری هم نیستند و قبل از آن هم ملوان این تیم را در اصفهان برده بود.

البته گل گهر تاکنون موفق به شکست سپاهان نشده است.

۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۷
کد خبر: 50584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 8
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
      4 0
      ضمن تشکر از شما که حرف حق را منعکس می کنید این اولین بار نیست که چنین برخوردی با علاقه مندان فوتبال می شود..... جای تاسف دارد که کسی پاسخگوی هزینه های مالی و هدر رفت زمان مردم نیست. برخورد نیروی انتظامی در استادیوم آزادی بچه گانه و غیرحرفه ای است
    • IR ۰۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
      5 0
      کارهایی که مامورین کنترل می کنند آدم را به شک می اندازد که آیا اینها از پشت کدام کوه می آیند که اینقدر پیاده و نافرم اند
    • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
      2 0
      خدا شاهده راست گفتین برخورد مامورین خیلی زشت و قرون وسطایی است
    • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
      2 0
      من در جایگاه بانوان بودم بعضا ماموران ورودی خانم ها برخورد دور از شان و ادب و بی احترامی میکنند. . انگار میخوان دزد یا اغتشاشگر بگیرند.. خیلی زشت.. دور از انسانیته بخدا .
    • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
      2 0
      در آن لحظات بیم و امید ورود به ورزشکاه، رفتار ماموران مثل ا... هاست
    • ایرانی IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
      2 0
      این مامورها کی اند اینقدر بی ملاحظه اند. آموزش ندیده و بیخودی خشن اند. چرا جو امنیتی می دند به یک مسابقه ورزشی؟؟؟؟
    • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
      1 0
      آقا کلا این مامورا در ورزشگاه یک موجودات بیرحم میشند
    • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
      0 0
      خدا شاهده خیلی پیاده اند. مسابقه فوتبال رو با اغتشاش اشتباه می گیرند.