گل‌گهر ۳ - نساجی صفر ؛ تغییر سرمربی هم کارساز نشد + فیلم خلاصه بازی

دیدار تیم‌های نساجی مازندران - گل گهر سیرجان در هجدهمین هفته لیگ برتر فوتبال فصل بیست و دوم به مصاف هم رفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های فوتبال نساجی مازندران - گل‌گهر سیرجان امروز از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که در پایان گل‌گهر موفق شد با سه گل دقایق ۲۱، ۶۲ و ۸۸ حریفش را مغلوب کند. با این برد، گل گهر ۳ پله در جدول لیگ برتر صعود کرد و نساجی مازندران همچنان در انتهای جدول جا خشک کرده است.

مارینوس اوزونیدیس، سرمربی گل‌گهر در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: ابتدا به بازیکنانم تبریک می‌گویم. در تمام مدت بازی با جدیت کار کردند. وقتی تیم حریف، شانسی برای گلزنی ندارد یعنی ما با جدیت در تمام دقایق بودیم.

او افزود: شانس‌های زیادی هم داشتیم و می‌توانستیم بازی را راحت‌تر تمام کنیم اما این مسائل در فوتبال پیش می‌آید. نمی‌خواهم زیاد صحبت کنم. مهم این است راهمان را ادامه بدهیم و تلاش می‌کنیم روز به روز بهتر شویم.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر ادامه داد: امیدوارم برای بازی بعدی هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند. متوجه هستم ساعت بازی خوب نیست اما در زمان بازی به هواداران بیشتری احتیاج داریم. بهتر شدن تیم فقط بستگی به داخل زمین ندارد و هواداران هم باید در بیرون از زمین بهتر حمایت کنند.

اوزونیدیس عنوان کرد: در ادامه لیگ برای نساجی آرزوی موفقیت می‌کنم. اطمینان دارم با سرمربی جدید و تجربه‌ای که دارند می‌توانند در لیگ روزهای خوبی داشته باشند. در هتلی در تهران آنها را دیده‌ام و آرزو می‌کنم بهتر نتیجه بگیرند.

سرمربی گل گهر در واکنش به سوال نپرسیدن خبرنگاران پس از سخنان او، گفت: زمانی که می‌بریم سوالی پرسیده نمی‌شود!

فیلم خلاصه بازی گل‌گهر سیرجان ۳ - نساجی ۰

پیش از بازی:

گل گهر سیرجان در خانه میزبان تیمی است که به تازگی سرمربی اش را تغییر داده و ساکت الهامی را جایگزین مربی اسپانیایی کرده است. البته‌ این سومین سرمربی است که نساجی قائمشهر روی کار آورده و باید دید ساکت الهامی در تیم قعر جدولی چه نتیجه ای می گیرد. تیمی که در تغییر مربیان رکورد زده و هر سال چندین نفر در نساجی رفت و برگشت داشته اند. در سوی مقابل گل‌ گلهر با مربی یونانی اش روند خوبی داشته و توانسته در رتبه‌ ششم جدول جای بگیرد.

دیدار رفت را هم گل گهر با یک گل به سود خود به پایان رسانده که قطعا در بازی برگشت کار راحتی را مقابل تیم زخم خورده‌ نخواهد داشت. ساکت الهامی آمده تا هم‌ به مس رفسنجان ثابت کند در برکناری اش اشتباه داشته اند و هم به گل گهر نشان دهد نساجی، نساجی گذشته نیست. حال اینکه آیا نساجی برای بقا از این مسابقه استارت می زند یا نه باید منتظر ماند.

۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰
کد خبر: 52822

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
      0 0
      عالی