اعتراض نساجی به داوری بازی با فولاد: از نجابت مازندرانی‌ها سوء استفاده نکنید

باشگاه نساجی مازندران بعد از شکست مقابل فولاد خوزستان بیانیه ای علیه داور منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، باشگاه نساجی مازندران بعد از شکست مقابل فولاد خوزستان بیانیه ای به این شرح منتشر کرد:

یک بار دیگر اشتباه داوری گریبان نساجی را گرفت و در شرایطی که به وضوح مشخص بود در دقیقه ۱۷ مهاجم تیم فولاد در موقعیت آفساید قرار دارد اما داور و کمک وی از تشخیص این صحنه عاجز ماندند و گل کاملاً آفساید حریف صحیح اعلام شد تا حق نماینده استان مازندران آشکارا خورده شود.

مشابه این اتفاق در بازی با تراکتور در تبریز رخ داد و گل کاملاً آفساید حریف درست اعلام شد تا به این نکته پی ببریم که انگار قرار نیست اشتباهات ممتد داوری تاثیرگذار علیه نساجی مازندران به پایان برسد.

از شواهد و قرائن اینگونه پیداست که از نجابت نساجی سوء استفاده می‌شود و هیچکس نیست که پاسخگوی باشگاه و مردم خونگرم استان مازندران باشد.

متاسفانه روند داوری در بازی با فولاد خوزستان به‌شکلی بود که داور بازی با تمام صحنه‌ها فاصله داشت و عجیب‌تر اینجا بود که از همان فاصله دور هم تمامی سوت‌ها هم به ضرر نساجی زده می‌شد!

باشگاه نساجی صبح فردا اعتراض خود را بابت قضاوت ضعیف تیم داوری به فدراسیون فوتبال و همچنین کمیته اخلاق ارسال خواهد کرد که چرا اشتباهات تاثیرگذار و ممتد اینگونه علیه نماینده فوتبال مازندران اتفاق می‌افتد؟! هر چند در این شرایط آنچه به جایی نرسد، فریاد است.

در پایان به اطلاع هواداران عزیز نساجی می‌رسانیم که باشگاه از چند روز قبل برای تقویت تیم در نیم‌فصل دوم اقدامات لازم را آغاز کرده و مطمئناً بازیکنان خوبی جذب تیم خواهند شد تا با یاری و پشتیبانی شما عزیزان، شروعی متفاوت داشته باشیم.

۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۵
کد خبر: 50799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha