پخش زنده لیگ برتر ؛ فوتبال نساجی مازندران - ذوب آهن؛ امروز ۱۵:۰۰ + لینک

دیدار تیم های نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان در دهمین هفته لیگ برتر امروز برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان امروز راس ساعت۱۵:۰۰ در هفته دهم فصل جدید لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر می‌روند.

این بازی را از طریق لینک های زیر تماشا کنید:



لینک پخش زنده بازی نساجی مازندران و ذوب آهن ساعت ۱۵:۰۰

هفتمین مسابقه از هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور به تقابل نساجی مازندران و ذوب‌آهن اصفهان اختصاص دارد. دیداری که از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار می‌شود و اهمیت هر سه امتیاز آن برای تیم محبوب مازندران به اندازه‌ای است که سرمربی این تیم از آن به عنوان کلید آغاز موفقیت‌های نساجی یاد می‌کند.

نساجی که از آغاز فصل -۱۸ مرداد- تاکنون در هشت مسابقه لیگ برتری‌اش فقط یک برد کسب کرده، شرایط مساعدی را چه از نظر موقعیت جدول و چه از نظر روحی تجربه نمی‌کند. این تیم در چهار مسابقه لیگ قهرمانان آسیا نیز فقط یک برد به دست آورد تا مجموع بردهای نساجی در این فصل از مسابقات فوتبال به عدد ۲ از ۱۲ مسابقه برسد.

تیم فوتبال نساجی از زمان روی کار آمدن سید مهدی رحمتی به عنوان سرمربی با وجود ارائه بازی‌های تقریبا باکیفیت، در نتیجه‌گیری نتوانست خوب عمل کند. این تیم با سرمربیگری رحمتی تا کنون ۱۲ مسابقه رسمی برگزار کرده و از ۳۶ امتیاز ممکن ۹ امتیاز به دست آورده است.

شرایط متقاوت ۲ تیم در جدول

با توجه به همین نتایج کسب شده نیز شرایط دو تیم در جدول کاملا متفاوت است؛ نساجی با ۶ امتیاز از هشت مسابقه در رتبه پانزدهم جدول رده‌بندی قرار دارد و ذوب‌آهن با ۱۵ امتیاز از ۹ مسابقه روی پله پنجم جدول ایستاده است.

نگاهی به آمار نتایج ۲ تیم در پنج مسابقه اخیرشان نیز نشان می‌دهد که شرایط کاملا متفاوتی دارند. ذوب‌آهن از پنج بازی اخیرش سه برد و یک تساوی و یک شکست به دست آورده و نساجی از همین تعداد بازی فقط یک امتیاز کسب کرد.

آخرین پیروزی نساجی در یک مسابقه رسمی ۵۵ روز پیش و در شهر بمبئی مقابل مومبای سیتی رقم خورد و پس از آن نساجی از هشت مسابقه‌ای که در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا برگزار کرد، هفت شکست و یک تساوی به دست آورد. این در حالی است که عملکرد نساجی در برخی از این مسابقات چندان هم ضعیف نبود و حتی در مواقعی از مسابقه تیم برتر میدان بود. اما برخی اشتباه‌ها و همچنین فرصت‌سوزی‌ها سبب شد که عملکرد خوب تیمی در بعضی از این مسابقات به باز شدن دروازه حریف منجر نشود و نساجی دست خالی از زمین بیرون بیاید.

بلیت رایگان برای هواداران

هواداران تیم محبوب مازندرانی امیدوارند که با توجه به کم شدن فشار مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از روی این تیم، حالا نساجی‌ تمام تلاش و تمرکزش را روی لیگ برتر و کسب رتبه‌ای بهتر به کار بگیرد تا از بحران خارج شده و نوار ناکامی‌های این تیم پاره شود.

شرایط خاص و تقریبا بحرانی روحی حاکم بر نساجی سبب شده که طی هفته‌های اخیر حاشیه‌هایی نیز گریبان این تیم را بگیرد. از جمله اعلام آمادگی مالک باشگاه نساجی برای واگذاری امتیاز تیم به منظور حضور سرمایه‌گذارانی با توان حمایتی بیشتر. اما در عین حال کادر فنی و مدیریتی باشگاه نساجی و بازیکنان این تیم معتقدند برای خروج از بحران فقط به حمایت هواداران نیاز است. این نکته را مهدی رحمتی نیز در نشست خبری پیش از مسابقه نساجی و ذوب‌آهن عنوان کرد و از هواداران خواست تا یکپارچه تیم‌شان را تشویق کنند و مانند همیشه حامی تیم باشند تا از شرایط بحرانی خارج شود.

باشگاه نساجی نیز روز گذشته اعلام کرد به منظور فراهم کردن شرایط مناسب برای هواداران، همه بلیت‌های این مسابقه رایگان است و هواداران می‌توانند از سایت فروش بلیت مسابقات لیگ برتر فوتبال، با ارائه کد ملی بلیت خود را دریافت کنند.

۲ تیم از نظر عملکرد در خط دفاعی شرایطی تقریبا نزدیک به هم دارند. نساجی در هشت مسابقه لیگ برتری ۱۰ گل دریافت کرده و میانگین ۱.۲۵ گل در هر مسابقه برایش ثبت شده و ذوب‌آهن هم در ۹ مسابقه ۹ بار دروازه‌اش باز شده که متوسط یک گل در هر مسابقه را نشان می‌دهد. اما از نظر گل زده، اصفهانی‌ها با چهار گل بیشتر شرایط بهتری دارند. در حالی که نساجی در هشت مسابقه ۶ بار دروازه حریفانش را باز کرد، ذوب‌آهن در ۹ مسابقه ۱۰ گل به ثمر رسانده است.

نساجی و ذوب آهن در مجموع تا کنون ۱۰ بار در لیگ برتر به مصاف هم رفتند که چهار بار ذوبی‌ها پیروز شدند، چهار مسابقه با تساوی پایان یافت و ۲ بار نیز نساجی به پیروزی رسید.

نساجی در صورت برد در مسابقه امروز ۹ امتیازی می‌شود و می‌تواند تا رتبه دوازدهم جدول صعود کند. اما برد برای ذوب‌آهن، محمد ربیعی و شاگردانش را می‌توان بین سه تیم بالای جدول قرار دهد. بنابراین مسابقه امروز برای هر ۲ تیم جدالی تمام عیار محسوب می‌شود؛ برای نساجی به عنوان دروازه خروج از بحران و فرار از قعر و برای ذوب‌اهن نیز در جایگاه کلید ورود به جمع صدرنشینان.

قضاوت مسابقه امروز نساجی را عباس راکی به عهده دارد و یوسف مغروری، محمدعلی پورمتقی و شبیر بهروزی او را در داوری این دیدار همراهی می‌کنند.

۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۱
کد خبر: 49010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha