گلی رد و بدل نشد / شمس آذر صفر - صنعت نفت آبادان صفر + فیلم خلاصه بازی

تیم‌های فوتبال شمس آذر و نفت آبادان در دیداری از هفته سیزدهم لیگ برتر با یکدیگر دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، شمس آذر بزرگ‌ترین شگفتی‌ساز فصل جاری لیگ برتر محسوب می‌شود. نماینده استان قزوین که اولین فصل خود در سطح اول فوتبال ایران را پشت سر می‌گذارد، تاکنون عملکردی فراتر از حد تصور به نمایش گذاشته و اگر در ابتدای فصل با کسر ۳ امتیاز روبه‌رو نمی‌شد، حالا با ۱۹ امتیاز در جمع بالانشینان جدول حضور داشت.

فیلم خلاصه بازی شمس آذر ۰ - صنعت نفت ۰

لینک پخش زنده بازی شمس آذر قزوین و صنعت نفت آبادان

شمس آذر پس تقابل با نفت آبادان در دو بازی بعدی خود تا پایان نیم‌فصل، باید به مصاف پرسپولیس و سپاهان برود که از این نظر، با چالش سختی روبه‌رو خواهد بود؛ چالش سختی که می‌تواند اهمیت دیدار مقابل نفت را بیش از قبل جلوه دهدد.

شاگردان سعید دقیقی در کمال تعجب در دیدارهای خانگی خود طی این فصل (۵ بازی) تنها ۵ امتیاز کسب کرده‌اند و این درحالی است که آن‌ها با کسب ۱۴ امتیاز از ۷ بازی خارج از خانه، در رده دوم لیگ برتر از این حیث قرار دارند. با چنین آماری، شمس‌آذر روز سه‌شنبه از نفت آبادان میزبانی می‌کند که تمام بردهای خود در این فصل (۲ مورد) را در بازی‌های خارج از خانه به دست آورده است.

نفتی‌ها که شرایط چندان خوبی در جدول ندارند، پس از دیدار مقابل آلومینیوم اراک با استعفای عبدالله ویسی روبه‌رو شدند. البته ناجی فوتبال آبادان در فصل قبل، همچنان در سمت خود باقی‌مانده اما اعلام کرد تنها تا پایان نیم‌فصل هدایت این تیم را عهده‌دار خواهد بود و شرایط همکاری پس از آن، مشخص نیست.

اطلاعات بازی

هفته سیزدهم لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس

بازی: شمس آذر قزوین - نفت آبادان

تاریخ و ساعت برگزاری: سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲؛ ساعت ۱۵:۰۰

ورزشگاه: سردار آزادگان قزوین

داوران: شبیر بهروزی، عباس پورحیدری، احد سلطانی، مهرداد خسروی | ناظر: حاتم بک‌پور

۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳
کد خبر: 50277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha