پخش زنده لیگ برتر فوتبال / پیکان – صنعت نفت ؛ امروز یکشنبه ساعت ۱۵:۰۰+ لینک

دیدار تیم های پیکان – صنعت نفت در هجدهمین هفته لیگ برتر امروز برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های فوتبال پیکان – صنعت نفت امروز راس ۱۵:۰۰ در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر می‌روند.

این بازی را از طریق لینک های زیر تماشا کنید:

لینک پخش زنده بازی پیکان و صنعت نفت

بختیاری‌زاده که در نشست خبری امروز تیمش حضور نداشت، در ابتدای صحبت‌هایش با توضیح این موضوع گفت: خیلی دوست داشتم خودم در نشست خبری حضور داشته باشم و حق بچه‌های رسانه است. همیشه کنار تیم هستند و انرژی می‌گذارند و اما صبح مشغله کاری بود و چند جلسه فنی داشتیم که با ساعت نشست خبری تداخل داشت و به همین دلیل یکی از همکاران در آن حضور پیدا کردند.

وی درباره شرایط تیم در بازی حساس مقابل پیکان گفت: بازی خیلی سختی است. هم برای ما و هم پیکان. شناخت خوبی از همدیگر داریم. تیم خوبی است و به خوبی توانسته برابر حریفان به گل برسد. گل هم خورده و این نشان می‌دهد قدرت آنها در فاز تهاجمی و ضعف‌هایی در فاز دفاعی دارند. باید در این بازی بهترین استفاده را از موقعیت‌ها برده و با تمرکز بالا مانع از موقعیت سازی حریف شویم.

بختیاری‌زاده با اشاره به اینکه قادر بودند از بازی قبلی نیز با امتیاز از زمین خارج شوند گفت: ما برابر فولاد تا دقایق پایانی و علی‌رغم اینکه چند بازیکن خودمان را به دلایل مختلف اعم از مصدومیت و بیماری در اختیار نداشتیم، فوتبال خوب و منسجمی داشتیم اما در دقایق پایانی روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم. اما باید بیشتر کار کنیم و کمی تیم را تقویت کنیم. ان‌شاءالله طی همین هفته پیش رو دو بازیکن جذب خواهیم کرد. در طول هفته روی نقاط ضعف و قوت کار کردیم تا بتوانیم مقابل پیکان به هدفی که می‌خواهیم برسیم.

1807547

سرمربی نفت آبادان درباره اظهارات خدریان که در نشست خبری امروز حضور یافته بود و صحبت‌هایی درباره اتفاقات هفته گذشته و ارتباط برخی‌ها و همچنین‌ لیدرها در این موضوع کرده، اینطور توضیح داد: یک تیم وقتی شرایط سختی در جدول دارد حتما در بخش‌های مختلف بی‌نظمی‌هایی بود. اما اینکه بخواهیم بگوییم هوادار مقصر بوده یا مربی و... درست نیست. نفت شرایط خوبی نداشته و ناهماهنگی زیادی بود. شرایط بد نفت در جدول روی همه چیز تاثیر گذاشته است. هوادار و لیدر تیمش را دوست دارد و تیمی قدرتمند را می‌خواهد. آنها تیمی موفق را در جدول می‌خواهند تا هر هفته بازی‌ها را با نگرانی دنبال نکنند و این حق طبیعی آنهاست. مسلما در تمام دنیا وقتی تیمی در خانه شکست می‌خورد کسی آن را تحسین نمی‌کند و همه ناراحت هستند.

وی درباره صحبت‌های کمک مربی تیمش گفت: این حرف‌ها قطعا نظر شخصی و از روی احساس بوده است. با این حال به نظرم آقای خدریان هم منظورش اینطور نبود و دوستان کمی پیاز داغ آن را زیاد کرده‌اند. ما احترام زیادی برای تک تک اعضای باشگاه از هوادار تا لیدر و... قائل هستم که به دنبال آرامش تیم و موفقیت هستند. مصاحبه آقای خدریان احساسی بود و نگاه من به باشگاه نفت آبادان حرفه‌ای است و برای تک تک اعضا احترام قائلم و اتفاقات هفته قبل یک اتفاق بود و اکنون برای ما تمرکز روی کار اهمیت دارد.

بختیاری‌زاده در پایان گفت: هم من آدمی نیستم که اجازه بدهم و هم تا این لحظه هیچ هوادار و لیدری دخالت نکرده و آنها هم به هرحال احساسی بودند و بعد از باخت مقابل فولاد این اتفاقات افتاد. خیلی مشکلات بود که من بازگو نکردم اما این مشکلات ارتباطی به لیدر و هوادار ندارد و ما کمبودهای زیادی داریم. به نظرم آقای خدریان احساسی شد و احساسی به این سوال شیطنت آمیز جواب داد. امیدوارم مثل یک خانواده در راستای پیشرفت و موفقیت فوتبال نفت آبادان گام برداریم و در این مسیر به انرژی و حمایت همگی نیاز داریم و نباید کسی تیم را به حاشیه ببرد.

۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
کد خبر: 52865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha