پخش زنده بازی ذوب آهن - شمس آذر قزوین در لیگ برتر فوتبال؛ امروز شنبه ساعت ۱۹:۰۰ + لینک

دیدار تیم‌های ذوب آهن و شمس آذر قزوین در بیست و دومین هفته لیگ برتر امروز برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های فوتبال ذوب آهن و شمس آذر قزوین امروز راس ۱۹:۰۰ در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر می‌روند.

این بازی را از طریق لینک های زیر تماشا کنید:

لینک پخش زنده بازی ذوب آهن و شمس آذر قزوین

* ذوب‌آهن اصفهان - شمس آذر قزوین

ورزشگاه فولادشهر اصفهان میزبان مسابقه دو تیم سبز پوش، فنی و جوان کشور است. ذوبی‌ها نیم فصل دوم لیگ برتر را خوب شروع نکرده و تاکنون نتوانسته‌اند پیروزی کسب کنند. آمار ۳ شکست و ۲ تساوی در کارنامه شاگردان ربیعی در ۵ دیدار قبلی به ثبت رسیده است. آخرین دیدار گاندوها در سال قبل با تساوی ۲ - ۲ مقابل مس رفسنجان به پایان رسید. این تیم در تعطیلات نوروز ۲ دیدار تدارکاتی مقابل گل‌گهر و امیدهای ذوب برگزار کرد که در دیدار اول هم بازنده بود.

ذوب‌آهن که یک دیدار معوقه مقابل سپاهان را در برنامه دارد، با ۲۰ مسابقه و ۲۷ امتیاز در رده هشتم جدول ایستاده است. در این مدت شایعاتی درباره خداحافظی کمال کامیابی‌نیا از دنیای فوتبال در پایان فصل مطرح شد که این بازیکن آن را رد کرد. آرش قادری، سبحان خاقانی، نادر محمدی و پوریا آریاکیا تاکنون با پارگی رباط صلیبی مواجه شده‌اند.

شمس آذر با یک بازی بیشتر و ۲۷ امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار دارد. آنها ۳ شکست، یک پیروزی و یک تساوی در ۵ دیدار قبلی خود ثبت کرده‌ و آخرین دیدار خود در سال ۱۴۰۲ را با شکست ۲ بر صفر مقابل تراکتور به اتمام رساندند. نتایج شمس آذر در نیم فصل اول با نیم فصل دوم خیلی متفاوت بود چرا که آنها بعد از ثبات در لیگ برتر به دنبال درآمدزایی رفتند. فروش علی اصغر اعرابی و رحمان جعفری با همین نگاه انجام شد. آخرین پیروزی نماینده قزوین در لیگ برتر به ۱۸ اسفند ماه سال گذشته مقابل آلومینیوم اراک باز می‌گردد.

۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
کد خبر: 54099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha