پخش زنده بازی استقلال خوزستان - صنعت نفت آبادان امروز ساعت ۱۸:۰۰ + لینک

دو تیم خوزستانی استقلال و صنعت نفت آبادان امروز با هم در هفته بیست و سوم پیکار می کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، از چارچوب هفته بیست‌ و سوم لیگ برتر، استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان صنعت نفت آبادان خواهد بود.

لینک پخش زنده بازی استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان امروز ساعت ۱۸

هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال روز جمعه به صورت همزمان با هشت دیدار برگزار می‌شود که در یکی از این دیدارها شاگردان فراز کمالوند در صنعت‌نفت آبادان میهمان شاگردان سید سیروس پورموسوی در استقلال خوزستان خواهند بود.

شاگردان کمالوند در مقابله با استقلال خوزستان به سه امتیاز این دیدار خارج از خانه چشم دوخته‌اند و قصد دارند در این دیدار با کسب نتیجه از منطقه خطر جدا شوند و خود را به تیم‌های میانه جدول نزدیک کنند و از طرف دیگر استقلال خوزستان نیز سعی دارد با کسب امتیاز خانگی خود را از رده‌های آخر جدول جدا کند.

این بازی در حالی برگزار می‌شود که شرایط برای ۲ تیم در بازی هفته گذشته متفاوت بود و تیم صنعت‌نفت آبادان در خانه برابر سپاهان اصفهان به پیروزی رسید تا نخستین پیروزی خانگی این فصل را جشن بگیرد و در آن سوی میدان نیز تیم آبی‌پوشان اهوازی برابر میزبان خود پیکان تهران شکست را پذیرا شد.

۲ تیم خوزستانی صنعت‌نفت آبادان و استقلال خوزستان در کنار تیم‌های هوادار، فولاد خوزستان و نساجی مازندران از تیم‌های پایین جدول رده‌بندی لیگ برتر هستند و برای اندوخته شدن امتیاز نیاز به پیروزی برابر یکدیگر دارند.

کمالوند که تیمش در بازی گذشته برابر سپاهان سه امتیاز را کسب کرد برای خارج شدن از بحران فقط سه امتیاز بازی برابر استقلال خوزستان را نشانه رفته تا با این پیروزی تیم و باشگاه صنعت‌نفت را از فشار روحی و روانی خارج کند.

اما تیم پورموسوی که با از دست دادن امتیاز برابر پیکان تا حدود زیادی خطر سقوط را احساس می‌کند در دربی خوزستان برای سه امتیاز به میدان می‌رود هر چند این تیم برابر صنعت‌نفت با انگیزه روز راحتی نخواهد داشت.

این دیدار برای هر ۲ تیم محبوب خوزستانی حکم مرگ و زندگی را دارد و مساوی نمی‌تواند نتیجه دلخواه این ۲ تیم باشد و بیشتر به سود رقیبان آنهاست.

نقطه قوت تیم صنعت‌نفت در جایی دیده می‌شود که ریکانی به عنوان رهبر خط میانی تیم برابر حریف عرض اندام می‌کند، ریکانی در تقابل با هافبک‌های تیم‌های رقیب یک سر و گردن برتر نشان داده اما در آن سوی میدان نیز محمود مطلق‌زاده هافبک با تجربه استقلال خوزستان در این فصل نمایش خیره کننده‌ای از خود نشان داده است و تقابل ریکانی و مطلق‌زاده تعیین کننده نتیجه این بازی خواهد بود.

صنعت‌نفت برای کسب سه امتیاز این دیدار دلخوش به بازیکن تکنیکی خود باروکا است ضمن اینکه به گلزنی علی یوسف‌دل بسته است قرار گرفتن جواد آقایی‌پور نیز در ترکیب استقلال خوزستان برای خط دفاعی نفتی‌ها سخت خواهد بود زیرا این مهاجم نشان داده چارچوب دروازه را به خوبی می‌شناسد.

استقلال خوزستان با سه برد، هفت تساوی و ۱۲ باخت و با ۱۶ امتیاز در رده چهاردهم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد و به دنبال کسب چهارمین پیروزی این فصل خود است، این تیم ۱۵ گل زده و ۲۶ گل خورده را در کارنامه خود ثبت کرده است.

در آن سوی میدان نیز صنعت‌نفت آبادان با سه برد، هفت تساوی و ۱۲ باخت و با ۱۶ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال خوزستان در رده پانزدهم جدول رده‌بندی جای گرفته و به دنبال کسب چهارمین پیروزی فصل است تا اختلاف خود را با تیم‌های بالای جدول کاهش دهد و در مقابل نفتی‌های آبادان نیز ۱۷ گل زده و ۳۴ گل خورده در کارنامه خود به ثبت رسانده‌اند.

خط دفاعی صنعت‌نفت آبادان با دریافت ۳۴ گل ضعیف‌ترین خط دفاعی لیگ به شمار می‌رود و خط حمله نه چندان خطرناک استقلال خوزستان برای رسیدن به گل در این دیدار باید از خط شکننده زردپوشان آبادانی گذر کند.

بازیکن تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در خصوص این دیدار گفت: بازی برای ما و استقلال خوزستان دشوار است اما به دلیل شرایط بدی که در جدول داریم راهی جز پیروزی پیش روی ما نخواهد بود.

حسین شنانی افزود: استقلال خوزستان تیم سختکوش و پرتلاشی است اما برابر ما بازی بسیار سختی پیش رو خواهد داشت.

وی بیان‌کرد: برای کسب سه امتیاز باید بهترین استفاده را ببریم هر چند این انگیزه بین بازیکنان وجود دارد و آنها برای پیروزی بر حریف خود لحظه شماری می‌کنند.

۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶
کد خبر: 54281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha