دیدار تیم‌های صنعتی قزوین و اراک  را شمس آذر در خانه برد + فیلم خلاصه بازی

دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و شمس آذر قزوین در نوزدهمین هفته لیگ برتر امروز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و شمس آذر قزوین امروز از ساعت ۱۶ در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شمس آذر قزوین موفق شد با برتری ۲ بر یک میهمانش را بدرقه کند.

فیلم خلاصه بازی شمس آذر ۲ - آلومینیوم ۱

پیش از بازی:

مجید محافظت کار روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با تیم شمس آذر قزوین اظهار کرد: بازی هفته گذشته مقابل هوادار به دلیل بارش برف و شرایط جوی لغو شد و به همین خاطر امیدواریم فردا تیم شرایط خوبی را دنبال کند.

وی اضافه کرد: با برنامه ریزی ذهنی و تمرینات خوب سرمربی، تیم در شرایط ایده آل است و تمام بازیکنان از اهمیت بازی فردا با خبر هستند.

محافظت کار با اشاره به اینکه به این زودی نمی‌توان درباره شرایط تیم‌ها در جدول اظهار نظر کرد، ادامه داد: مرتضی تبریزی و اسماعیل شریفات دچار پارگی رباط شده اند و بازی فردا را از دست دادند.

گفتنی است، تیم فوتبال شمس آذر قزوین در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال و از هفته نوزدهم مسابقات فردا /جمعه/ در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان از ساعت ۱۶ میزبان تیم آلومینیم اراک خواهد بود.

نماینده قزوین در رقابت های لیگ برتر از ۱۸ دیدار گذشته خود با ۶ برد، هفت تساوی و پنج باخت با کسب ۲۲ امتیاز در رده نهم جدول مسابقات قرار دارد.

گفتنی است بلیت این مسابقه برای تماشاگران رایگان است.

۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۲
کد خبر: 53162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha