پخش زنده بازی معوقه نفت آبادان - گل گهر سیرجان از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال؛ امروز ساعت ۱۵ + لینک

تیم فوتبال نفت آبادان در یک بازی معوقعه از هفته پنجم لیگ برتر پذیرای گل گهر سیرجان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، نفتی ها از ساعت ۱۵ امروز ۲۲ آذرماه در ورزشگاه خانگی خود از گل گهر پذیرایی می کنند، دیداری که باتوجه به شکست اخیر خانگی نفت و این که تاکنون در خانه بردی نداشته اند، برای ویسی و شاگردانش از اهمیت دوچندانی برخوردار است تا هم با کسب سه امتیاز، هواداران ناراضی خود را راضی کنند و هم در جدول صعود داشته باشند.

لینک پخش زنده بازی گل گهر سیرجان و نفت آبادان امروز

نفت رده سیزدهم و گل گهر رده هشتمی در حالی امروز با هم دیدار می کند که هر دو تیم در دیدارهای هفته دوازدهم خود مغلوب شده اند و در این بازی معوقه به دنبال برد هستند؛ دیداری که با حضور هواداران نفت که به استادیوم می آیند تا شاهد اولین برد تیم خود باشند، می تواند روز سختی را برای گل گهر رقم بزند. البته گل گهری ها تیم آسانی نیستند و ویسی نیز گفته است" باید مقابل گل گهر هوشمندانه بازی کنیم زیرا بازیکنان قدرتمندی دارد و تنها تیمی است که می‌تواند در طول بازی سه - چهار بار تغییر روش بدهد."

ویسی هم چنین در نشست خبری پیش از این بازی عنوان کرد "ما فقط امتیاز می‌خواهیم. فردا یک جنگ بسیار خوب داریم و امیدوارم یک بازی خوب ارائه دهیم تا مجدداً شرمنده مردم آبادان نشوم. قول می‌دهم بهترین اتفاقات برای نفت آبادان رقم خواهد خورد و امیدوارم از این شرایط خارج شویم و خنده مردم آبادان را ببینم."

باتوجه به انگیزه‌ای که امروز آبادانی ها برای برد دارند باید دید اولین برد خانگی نفت رقم می خورد یا همچنان ویسی و تیمش در کسب برد خانگی ناکام خواهند ماند.

۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
کد خبر: 50099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha