بازگشت پول حقیقی به بازار سهام

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (شنبه، سیزدهم آبان) با ۲۸ هزار و ۶۸۸ واحد افزایش در ارتفاع یک میلیون و ۹۹۹ هزار و ۲۰۸ واحدی ایستاد.

‌به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، شاخص هم‌وزن نیز با ۱۲ هزار و ۷۵۳ واحد افزایش به ۶۷۳ هزار و چهار واحد و شاخص قیمت با هفت‌هزار و ۲۳۵ واحد افزایش به ۳۸۱ هزار و ۸۵۲ واحد رسید.

امروز در معاملات بورس تهران، بیش از ۶ میلیارد و ۷۱۱ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۴۴ هزار و ۳۲۱ میلیارد ریال معامله شد.

فولاد مبارکه اصفهان(فولاد) با سه‌هزار و ۶۸۵ واحد، ملی صنایع‌ مس‌ ایران‌ (فملی) با یک‌هزار و ۷۲۷ واحد، پالایش نفت اصفهان( شپنا) با یک‌هزار و ۳۰۷ واحد، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) با یک‌هزار و ۸۳ واحد، بانک ملت (وبملت) با یک‌هزار و ۶۷ واحد، شرکت مخابرات ایران (اخابر) با یک‌هزار و ۵۳ واحد و معدنی و صنعتی گل گهر (کگل) با یک‌هزار و ۴۵ واحد، بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس داشتند.

حمل و نقل بین المللی خلیج فارس (حفارس)، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)، سیمان اصفهان (سصفها)، گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو (خگستر)، فولاد مبارکه اصفهان (فولاد)،ایران خودرو (خودرو) و پالایش نفت اصفهان (شپنا) در نمادهای پُرتراکنش بورس قرار داشتند.

آخرین وضعیت شاخص فرابورس

شاخص فرابورس نیز امروز با ۳۷۴ واحد افزایش به ۲۴ هزار و ۴۳۸ واحد رسید. در این بازار بیش از سه میلیارد و ۸۷۲ میلیون برگه سهم و اوراق مالی داد و ستد شد.

سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات (وسپهر)، پلیمر آریا ساسول (آریا)، پتروشیمی تندگویان (شگویا)، خودرو دیزل (خاور)، گروه انتخاب الکترونیک آرمان (انتخاب)، سرمایه‌گذاری صبا تامین (صبا) و همن دیزل (خدیزل) بیشترین اثر را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

ایران‌خودرو دیزل (خاور)، پویا زرکان آق دره، توسعه و عمران استان کرمان (کرمان)، نیان الکترونیک (نیان)، فرابورس ایران(فرابورس)، س. تدبیرگران فارس و خوزستان (سدبیر) و مولد نیروگاهی تجارت فارس (بمولد)، در نمادهای پُرتراکنش فرابورس قرار داشتند.

۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷
کد خبر: 48747
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha