سبقت خودرویی‌ها در سعادت آباد

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (شنبه، ۲۹ مهر) با یک هزار و ۴۲۹ واحد افزایش به ارتفاع ۲میلیون و ۲۴ هزار و ۹۷۳ واحد رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، شاخص هم‌وزن با سه هزار و ۲۶۸ واحد افزایش به ۶۸۶ هزار و ۲۴۵ واحد و شاخص قیمت با یک هزار و ۸۵۶ واحد رشد به ۳۸۹ هزار و ۶۸۶ واحد رسید.

امروز در معاملات بورس تهران، بیش از هفت میلیارد و ۹۷ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۵۸ هزار و ۶۳۱ میلیارد ریال معامله شد.

ایران‌ خودرو (خودرو) با ۳۸۷ واحد، سایپا (خساپا) با ۳۴۰ واحد و معدنی و صنعتی گل گهر (کگل) با ۲۸۲ واحد بیشترین تاثیر مثبت و فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) با ۴۵۶ واحد، پتروشیمی نوری (نوری) با ۲۱۸ واحد، ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌ (فملی) با ۱۷۱ واحد و نفت‌ بهران‌ (شبهرن) با ۱۵۳ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند.

پالایش نفت اصفهان (شپنا) با یک هزار و ۶۱۸ واحد، پالایش نفت تهران (شتران) با یک هزار و ۴۴۳ واحد، معدنی و صنعتی گل گهر (کگل) با یک هزار و ۱۲۹ واحد، پالایش نفت بندرعباس (شبندر) با یک هزار و ۳۴ واحد، معدنی وصنعتی چادرملو (کچاد) با ۸۵۲ واحد، سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) با ۵۶۰ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس داشتند.

سیمان اصفهان( سصفها)، سرمایه گذاری شاهد(تشاهد)، سامان گستر اصفهان(ثامان)، گسترش‌سرمایه‌گذاری ایران خودرو (خگستر)، تامین سرمایه کاردان (تکاردان)، عمران و توسعه فارس(ثفارس) و بانک ملت (وبملت) در نمادهای پُرتراکنش بورس قرار داشتند.

آخرین وضعیت شاخص فرابورس

شاخص فرابورس نیز امروز با ۶۵ واحد افزایش به ۲۵ هزار و ۹۲ واحد رسید. در این بازار بیش از چهار میلیارد و ۸۵۶ میلیون برگه سهم و اوراق مالی داد و ستد شد.

سرمایه گذاری مالی سپهرصادرات (وسپهر)، پلیمر آریاساسول (آریا)، پالایش نفت لاوان (شاوان)، مدیریت انرژی امید تابان هور (وهور)، بیمه کوثر(کوثر)، ایران خودرو دیزل (خاور) و توسعه خدمات دریایی وبندری سینا (حسینا) بیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

بانک دی (دی)، سرمایه‌گذاری مسکن پردیس (ثپردیس)، توسعه فن افزار توسن (فن‌افزا)، ایران خودرو دیزل (خاور)، مولد نیروگاهی تجارت فارس (بمولد)، پالایش نفت لاوان(شاوان)، توسعه و عمران استان کرمان( کرمان) در نمادهای پُرتراکنش فرابورس قرار داشتند.

۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷
کد خبر: 48269
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha