بهترین فتح خمس در ایران، تراکتور را صدرنشین کرد + فیلم خلاصه بازی

تراکتور با چهار گل آلومینیوم اراک را شکست داد و به صورت موقت صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ‌برتر فوتبال ایران شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، آلومینیوم و تراکتور در تقابلی از هفته هفتم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷:۱۵ امروز در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف همدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با برتری چهار بر صفر تی‌تی‌ها به اتمام رسید.

فیلم خلاصه بازی آلومینیوم اراک - تراکتورسازی تبریز

این بهترین پیروزی پاکو خمس در لیگ‌برتر فوتبال ایران به حساب می‌آید و تی‌تی‌ها برای اولین بار با هدایت این مرد اسپانیایی با اختلاف چهار گل حریف خود را شکست دادند.

شرح گل:

(سیامک نعمتی، دقیقه ۴۱)

ارسال از سمت چپ به عارف آقاسی رسید و او توپ را به دهانه دروازه فرستاد تا سیامک نعمتی ضربه سر نهایی را بزند و توپ را تبدیل به گل کند. این گل در موقعیتی مشکوک به آفساید به ثمر رسید اما در صحنه آهسته مشخص شد که سالم ثبت شده است.

(مهدی عبدی، دقیقه ۷۸)

ارسال بلند حسین پورحمیدی به ریکاردو آلوز رسید. او پاس را به مهدی عبدی داد و این مهاجم با شوت سرضرب توپ را به بهترین شکل ممکن به گوشه دروازه آلومینیوم فرستاد.

(عارف رستمی، دقیقه ۸۵):

ارسال توپ به پشت مدافعان آلومینیوم با خروج احمد گوهری همراه شد اما او به شکلی عجیب از روی توپ پرید و دروازه خالی را به عارف رستمی تقدیم کرد تا او به راحت‌ترین شکل ممکن گل سوم را بزند.

(امیرحسین حسین‌زاده، دقیقه ۳+۹۰):

پاس مهدی شیری که از بین مدافعان آلومینیوم فرار کرده بود، با کنترل زیبای امیرحسین حسین‌زاده همراه شد و او با یک ضربه زیبا توپ را به گوشه دروازه احمد گوهری فرستاد.

لحظات حساس:

دقیقه ۱۰: شوت آلوارو خیمنز از روی ضربه ایستگاهی با اختلاف از بالای دروازه احمد گوهری به بیرون رفت.

دقیقه ۲۶: مهدی عبدی مهاجم تراکتور که با یک سرتوپ در محوطه جریمه قصد فریب مدافعان آلومینیوم را داشت، روی زمین افتاد و در حالی که اعتقاد به پنالتی داشت، داور تمارض تشخیص داد تا این بازیکن یک کارت زرد بگیرد.

دقیقه ۵۴: ارسال میلاد فخرالدینی به صورت مستقیم در حال ورود به دروازه بود که پورحمیدی توپ را گرفت.

دقیقه ۵۴: یک سانتر دیگر روی دروازه آلومینیوم این بار با ضربه سر تبریزی همراه شد که پورحمیدی با یک دست این توپ را گرفت.

دقیقه ۵۹: پاس صفا هادی در محوطه جریمه به آلوارو خیمنز رسید و او سرتوپ زد و شوت خود را به سمت دروازه زد که گوهری با واکنش عالی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۷۰: پاس مهدی عبدی به گوستاوو واگنین رسید و او شوت خود را به سمت دروازه زد که این توپ تبدیل به گل شد اما داور آفساید گرفت.

دقیقه ۸۲: شوت لیموچی از بالای دروازه با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه ۹۰: یک موقعیت دیگر برای آلومینیوم اراک با ضربه سر به دست آمد که حسین پورحمیدی به خوبی این توپ را مهار کرد.

به گزارش ایسنا، تراکتور با کسب چهارمین پیروزی متوالی خود در فصل جدید، ۱۲ امتیازی شد و موقتاً به صدر جدول رده‌بندی لیگ‌برتر تکیه زد. ایرالکو نیز با ۹ امتیاز و یک پله سقوط در رده پنجم قرار گرفت.

۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴
کد خبر: 47701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha