پخش زنده لیگ برتر فوتبال / ذوب آهن – آلومینیوم اراک؛ امروز یکشنبه ساعت ۱۶:۳۰ + لینک

دیدار تیم های ذوب آهن و آلومینیوم اراک در بیست و چهارمین هفته لیگ برتر امروز برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های فوتبال ذوب آهن و آلومینیوم اراک امروز راس ۱۶:۳۰ در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر می‌روند.

این بازی را از طریق لینک های زیر تماشا کنید:

لینک پخش زنده بازی ذوب آهن و آلومینیوم اراک

مجید محافظت‌کار، مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از بازی مقابل ذوب‌آهن گفت: با توجه به روندی که تیم ما در چند وقت اخیر داشته و اتفاقاتی که افتاده است، شرایط خوبی قرار داریم. با توجه به تمرینات و برنامه‌ریزی که سرمربی محترم تیم داشته، بچه‌ها آماده هستند تا فردا یک بازی خوب، با کیفیت و تماشاگر پسند را برای مخاطبان و تماشاگران به نمایش بگذارند.

وی در خصوص اینکه چرا آلومینیوم در نیم فصل دوم نتوانسته است نتایجش در فصل نخست را تکرار کنند و تنها دو پیروزی به دست آورده، پاسخ داد: با توجه به اتفاقاتی که در ابتدای فصل افتاد که هر کدام از این اتفاقات می‌توانست به تنهایی به یک تیم ضربه بزند، با درایتی که آقای حسینی داشت، ما از تمام این چالش‌ها عبور کردیم. ما در ابتدای فصل تعداد زیادی از بازیکنان‌مان را از دست دادیم، چون که آنها با مربی قبلی به تیم دیگری رفتند. محدودیت سهمیه بازیکنان بزرگسال امسال اجرا شد و هر تیم تنها ۱۹ بازیکن می‌توانست وارد لیست کند. تمام برنامه ریزی ما این بود که تیم بتواند در نیم فصل ترمیم شود اما با توجه به اینکه مشکلاتی پیش آمد و پنجره تیم بسته بود، این اتفاق رخ نداد. ما چند بازیکن خوبمان مانند آقایان تبریزی و شریفات را به دلیل مصدومیت سنگین پارگی رباط صلیبی از دست دادیم.

او ادامه داد: کاپیتان تیم مان آقای فخرالدینی که بازیکن تاثیرگذاری بود، به دلیل مشکلات شخصی از تیم جدا شد. من فکر می‌کنم که هر کدام از این چالش‌ها می‌تواند برای هر تیمی سخت باشد، اما من فکر می‌کنم که با توجه به درایت سرمربی تیم آلومینیوم اراک، آن اتحاد، همدلی و احترامی که در مجموعه و گروه وجود دارد، از جمله اتحاد میان مدیریت، بازیکنان، هواداران و کادر فنی، توانستیم از تمام این چالش‌ها رد شویم. من فکر می‌کنم نتایج تیم ما خیلی خوب بود و تمام کسانی که مخاطبین فوتبال بودند، از نظر فنی به تیم آلومینیوم احترام می‌گذارند. لازم است که بگویم ما چالش‌های سهمگینی مانند اشتباهات واضح داوری که در نتایج تاثیر گذار بوده و رئیس کمیته داوران نیز تایید کرده را تجربه کردیم. چند بازیکن‌مان را نیز به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم. اما فکر می‌کنم که روند و شرایط تیم بسیار خوب و مناسب است و انشاالله بازیکنان با توجه به کیفیتشان، این موضوع را در مسابقه فردا نشان خواهند داد.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸
کد خبر: 54604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha