پخش زنده بازی تراکتور - سپاهان امروز چهارشنبه ۱۵ فروردین + لینک

تراکتور و سپاهان برای بقا در حلقه مدعیان نیازمند امتیازات بازی امروز (چهارشنبه) هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، لیگ‌برتر فوتبال امروز (چهارشنبه) فعالیت خود را با برگزاری ۲ مسابقه معوقه از سر خواهد گرفت که در یکی از این دو دیدار، تیم‌های تراکتور و سپاهان اصفهان باید در جریان دیداری معوقه از هفته شانزدهم از ساعت ۱۹:۳۰ به میزبانی ورزشگاه یادگارامام (ره) برابر هم صف‌آرایی کنند.

لینک پخش زنده بازی تراکتور - سپاهان امروز ساعت ۱۹:۳۰

دو تیم با توجه به حساسیت‌های جدولی، نیاز مبرمی به کسب امتیازات این مسابقه دارند؛ چرا که تراکتور با کسب ۳۸ امتیاز از ۲۰ مسابقه در رتبه سوم جدول حضور دارد و نام سپاهان هم با کسب ۳۷ امتیاز از ۱۹ دیدار در جایگاه چهارم نمایان است. شاگردان پاکو خمس که در نیم‌فصل دوم روند خوبی را در پیش گرفته‌اند و در ۴ بازی اخیر خود، ۳ برد و یک تساوی را به‌دست آورده‌اند، به دنبال آن هستند تا بتوانند با شکست دادن سپاهان در دیداری خانگی به روند درخشان خود در لیگ بیست‌وسوم ادامه بدهند.

تی‌تی‌ها با وجود آنکه فصل را پرنوسان آغاز کردند، توانسته‌اند خود را به جمع ۳ تیم برتر جدول برسانند و غلبه بر سپاهان می‌تواند حضور تراکتور در رتبه سوم جدول را تثبیت کند. قرمزپوشان تبریزی در حال حاضر با انجام یک بازی بیشتر و کسب یک امتیاز بیشتر نسبت به طلایی‌پوشان، در رتبه سوم حضور دارند و برد مقابل حریف اصفهانی می‌تواند اختلاف ۲ تیم را به عدد ۴ رسانده جایگاه سومی تراکتوری‌ها را تحکیم کند. برد برابر سپاهان همچنین فاصله تبریزی‌ها با استقلالِ صدرنشین را به ۵ امتیاز کاهش می‌دهد.

شاگردان خمس لیگ بیست‌وسوم را با پذیرش شکست ۳ بر یک در اصفهان مقابل سپاهان آغاز کردند و حال به دنبال آن هستند تا انتقام شکست دور رفت را بگیرند. جالب آنکه تبریزی‌ها فصل گذشته هم در دور رفت در اصفهان با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب شده بودند اما در بازی برگشت با یک گل به بر سپاهان غلبه کردند و حالا تلاش‌شان بر این است که بتوانند به مانند فصل گذشته بار دیگر در تبریز بر سپاهان فائق آمده و انتقام شکست دور رفت را از حریف اصفهانی بگیرند.

به گزارش ایسنا، کارنامه پاکو خمس مقابل ۳ تیم مدعی (استقلال، پرسپولیس و سپاهان) هیچ وقت قابل قبول نبوده؛ او در ۷ رویارویی‌اش با سرخابی‌ها، ۶ بار مغلوب شده و یک برد و یک شکست در کارنامه مرد اسپانیایی نیمکت قرمزپوشان برابر سپاهان نمایان است. حالا خمس به دنبال آن است تا با شکست دادن دوباره سپاهان، بتواند ادعای حیثیت کند و امتیازات این بازی نفس‌گیر را به دست آورد.

جدول:

تراکتور با ۳۸ امتیاز در رتبه سوم جدول حضور دارد و سپاهان با ۳۷ امتیاز جایگاه چهارم را به خود اختصاص داده است.

به روایت آمار:

در چارچوب لیگ‌برتر ۳۵ مسابقه بین ۲ تیم برگزار شده که ۹ بازی را تراکتور برده، ۱۷ بازی را سپاهان و ۹ بار هم نتیجه مساوی به دست آمده است.

۸۶ توپ از خط دروازه‌ها عبور کرده که ۳۶ گل از آن تی‌تی‌ها و ۵۰ گل سهم طلایی‌پوشان بوده است.

وضعیت دو تیم در ۵ بازی اخیر:

تراکتور: ۳ برد، یک مساوی و یک باخت

سپاهان: ۳ برد و ۲ باخت

۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۹
کد خبر: 53982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha